۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
کد خبر: ۵۲۶۵۷۰
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی مطرح کرد؛

عوامل موفقیت مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی جذب بهترین اساتید و دانش پژوهان و دقت و نظارت بر تحصیل قوی آنها را از عوامل موفقیت مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی در همایش طلاب جدیدالورود این مرکز که در سالن امام رضا(ع) مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه 20 سال از تأسیس این مرکز تخصصی می گذرد، گفت: فارغ التحصیلان این مرکز در ابعاد علمی، حقوقی، تقنینی و مانند آن در حال خدمت رسانی به نظام، مردم و حوزه های علمیه هستند.

وی ادامه داد: از سال 76 تا به امروز در مقاطع مختلف دوره های مختلفی را برای طلاب و دانش پژوهان داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی تنها مرکزی که توانسته طی 20 سال بدون مشکل به کار خود ادامه دهد را مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی دانست و اظهار داشت: برخی مؤسسات سعی کردند این رشته را راه اندازی کنند، اما پس از گذشت مدتی با مشکل مواجه شده و منحل شدند.

رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی با بیان اینکه این مرکز در تهران، اهواز، یزد و شیراز شعبه دارد، عنوان کرد: امسال در گرگان شعبه دیگری از این مرکز تخصصی راه اندازی شد؛ از دیگر نقاط کشور هم درخواست راه اندازی شعبه داشته ایم که در حال بررسی است.

وی عوامل موفقیت مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی را اینگونه توصیف کرد: جذب بهترین اساتید، جذب بهترین دانش پژوهان و دقت و نظارت بر تحصیل قوی آنها از جمله عواملی است که سبب موفقیت این مرکز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر دانش پژوهان این مرکز جذب قوه قضائیه می شوند، بنابراین باید از ابتدای تحصیل نسبت به مسائل اخلاقی و تهذیبی اهتمام ویژه بورزند؛ در طول این 20 سال از جمله افتخارات این مرکز این بوده است که افرادی باسواد و با اخلاق را برای خدمت به مردم تحویل قوه قضائیه داده است./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات