۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
کد خبر: ۵۲۶۵۷۱
حجت الاسلام غیاثی مطرح کرد؛

موفقیت در حوزه با پایبندی به هویت طلبگی رقم می خورد

سرپرست معاونت آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی با اشاره به ضرورت پایبندی به هویت طلبگی گفت: این مهم اولویت اول قرار گیرد به یقین در همه عرصه ها موفقیت حاصل می شود.
مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غیاثی سرپرست معاونت آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی در همایش طلاب جدیدالورود این مرکز که در سالن امام رضا(ع) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، بر اهمیت توجه به دروس حوزوی به ویژه فقه و اصول تأکید کرد و گفت: تمامی کسانی که در زمینه حقوق صاحب نظر هستند، کسانی اند که فقه و اصول را به خوبی مطالعه کرده اند.

وی ادامه داد: اگر فقه و اصول را به خوبی نخوانیم حقوق خوان می شویم، اما حقوقدان نخواهیم شد.

حجت الاسلام غیاثی پژوهش ضمن آموزش را الزامی دانست و اظهار داشت: آنچه که امروزه جوابگو است، آموزش پژوهش محور است؛ بارها دیده شده که برخی افراد در این زمینه کوتاهی کرده و تحقیق «کپی رایت» به اساتید تحویل می دهند؛ باید بدانیم که این در شأن طلاب نیست و باید از آن پرهیز کرد.

سرپرست معاونت آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی خاطرنشان کرد: سواد و دانش در دوره کارشناسی حاصل می شود، چراکه در دوره کارشناسی ارشد دروس تخصصی می شود و دیگر نمی توان همانند قبل به تحصیل پرداخت.

وی خطاب به  دانش پژوهان جدیدالورود این مرکز گفت: افراد بسیاری متقاضی ثبت نام و حضور در این مرکز تخصصی بوده اند، حال که از میان همه، شما وارد این مرکز شده اید باید توجه داشته باشید که در برابر این جایگاه مسؤولیت دارید، افزون بر این اگر نهایت استفاده را از این فرصت نبرید، در قبال عمر و زمانی که صرف کرده اید نیز مسؤول هستید.

حجت الاسلام غیاثی عنوان کرد: ضروری است که آیین نامه آموزشی مطالعه شده و در تمام طول تحصیل بر اساس آن عمل شود.

سرپرست معاونت آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی در پایان با اشاره به ضرورت پایبندی به هویت طلبگی ابراز داشت: اگر این مهم اولویت اول قرار گیرد به یقین در همه عرصه ها موفقیت حاصل می شود؛ نباید با آمدن به این مرکز از هویت طلبگی خودمان غافل شویم./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات