۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۲۶۶۵۴
رسانه های امروز در یک نگاه؛

نسل امروز نسل اینترنت

کدام فقر مطلق قرار است ریشه‌کن شود؟، ضرورت پالایش محتوای فضای مجازی، نرمش جایز نیست، به مرگ برجام گرفته‌اند، به تب راضی شویم ، نهضت خدمت رساني از شعار تا عمل و ناشایسته‌سالاری بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کدام فقر مطلق قرار است ریشه‌کن شود؟، ضرورت پالایش محتوای فضای مجازی، نرمش جایز نیست، به مرگ برجام گرفته‌اند، به تب راضی شویم، نهضت خدمت رساني از شعار تا عمل و ناشایسته‌سالاری بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر به عملکرد ضعیف دولت در عرصه های گوناگون اشاره کرده اند.

امروز با توجه به گسترش و نفوذ فضای مجازی در میان کانون گرم خانواده ها روزنامه جام جام به آسیب های این موضوع پرداخت و نوشت به جرأت می توان نسل امروز را نسل اینترنت نامید چرا که کمتر جوانی امروز پیدا می شود که روزمره با اینترنت سرکار نداشته باشد پس باید توجه داشت که این مسأله باعث عدم تحقیق و جستجو در مسائل علمی نشود و باید مسؤولان جلوی آسیب های فضای مجازی را بگیرند.

روزنامه صبح نو به مسأله برجام و کوتاه آمدن ایران نسبت به نقض برجام از سوی آمریکا پرداخت و نوشت دولت نباید در برابر این همه بدعهدی ها تناقض گویی ها کوتاه بیایید بلکه مردم انتظار دارند مسؤولان با زبان قاطع و صریح جلوی زیاده خواهی ها ایستادگی کنند و حق مردم را بگیرند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله فقر و بیکاری در جامعه پرداختند که در ذیل به آن اشاره شده است که با هم می خوانیم.

کدام فقر مطلق قرار است ریشه‌کن شود؟

روزنامه وطن امروز نوشت: ریشه‌کنی فقر حداقل در قالب و تعریف فقر مطلق نیز نیازمند اقداماتی پایه‌ای و اصلاح ساختارهای موجود و بسترهای لازم است. اقدامی که حداقل در ۴ سال گذشته در دولت یازدهم هیچ نشانه‌ای از تحقق آن در رفتار و اعمال دولتمردان مشاهده نشده است.

ادامه مطلب...

ضرورت پالایش محتوای فضای مجازی

روزنامه جام جم نوشت: بزرگ‌ترین ایراد کسب اطلاعات از اینترنت برای نسل کنونی که باید او را نسل اینترنت نامید، این است که ذهن جوانان را از پویایی و جست‌وجوی عمیق و دقیق بازمی‌دارد.

ادامه مطلب...

نرمش جایز نیست

آقای روحانی در آستانه سفر به سازمان ملل، خطاب به آمریکایی‌ها اعلام کرده است که اگر آنها اخلاق بدشان را کنار بگذارند، می‌توانند سرسفره برجام بنشینند و غذا بخورند.

ادامه مطلب...

به مرگ برجام گرفته‌اند، به تب راضی شویم

روزنامه جوان نوشت: اعلام نارضايتي كنوني آمريكا از مفاد برجام ناشي از يك «رويكرد واحد و منسجم» است و چنانچه اعلام رضايت طرف ايراني از برجام استمرار داشته باشد شاهد برداشته شدن گام‌هايی از سوي آمريكايي‌ها خواهيم بود كه نتيجه آن فروپاشي برجام خواهد بود.

ادامه مطلب...

نهضت خدمت رساني از شعار تا عمل

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: روحاني، دولتي را كارآمد مي داند كه در چارچوب اهداف كلان حركت كند و كمترين هزينه را داشته باشد. آيا امروز تصويري از عملكرد چهارساله دولت در مورد حركت در چارچوب اهداف كلان نظام وجود دارد؟!

ادامه مطلب...

ناشایسته‌سالاری

روزنامه وطن امروز نوشت: روزهای نخست دولت یازدهم بود که سخنگوی دولت اعلام کرد حالا زمان آن است که یک به جای خود بدهیم تا همه آنهایی که در ۸ سال گذشته در جای مناسب خود قرار نداشته‌‌اند به جای خود برگردند و چرخ امور مملکت به دستان با کفایت آنان بچرخد. حاصل این به جای خود اما بازگشت لشکری از مدیران پیر و پاتال به مناصب بالای کشور بود.

ادامه مطلب...

وام ۱۴میلیاردی به ژن‌های برتر برای تجارت با «بازی»

روزنامه جوان نوشت: تولید‌کننده بازی‌های رایانه‌ای معتقد است بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه به «پستانک» و «آب‌نباتی» برای ساکت‌تر شدن فرزندان تبدیل شده و برخی از والدین نمی‌دانند در بازی‌های رایانه‌ای چه خبر است.

ادامه مطلب...

در پایان باید گفت مسؤولان دیپلماسی تعارف را باید کنار بگذارند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند و از حق ملت ایران در برابر مستکبران دفاع کنند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات