۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۲۶۶۹۸
ماموستا رستمی:

رفع مشکلات جامعه عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی را افزایش می دهد

نماینده مردم کردستان در خبرگان تأکید کرد: مسؤولان بدانند هر چه به رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات مردم محروم در مناطق مرزی اهتمام ورزند ، عشق و علاقه آنان به نظام افزون خواهد شد.
ماموستا رستمی

به گزارش خبرگزاری رسا، یکی از سخنرانان اجلاسیه خبرگان رهبری، ماموستا فائق رستمی بود که با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) ، یاد امام حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و پیرامون جایگاه ولایت فقیه سخن گفت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر معظم انقلاب در هدایت نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: مردم این کشور از تمام سنین و تمام قومیت ها آن روز که علیه ایران تجاوز شد پا به عرصه گذاشت و امروز نیز با تمام وجود به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حافظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و همواره دوستدار مسئولان و انقلاب هستند.

وی افزود: مسئولان بدانند هر چه به رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات مررم محروم در مناطق مرزی اهتمام ورزند ، عشق و علاقه آنان به نظام افزون خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در ادامه به برخی از مشکلات این استان از جمله معضل بیکاری و نا بسامانی راههای مواصلاتی استان کردستان اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به مناطق نوار مرزی با بهره گیری از ظرفیت هایی همچون گردشگری و معادن سرشار استان کردستان شد./۱۳۲۳/۱۰۳/ح

ارسال نظرات