۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۲۶۷۹۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

انقلاب اسلامی ایران مولود حوزه علمیه است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: اگر روحانیت و حوزه های علمیه نبود قطعا آثاری از انقلاب و نظام اسلامی نبود؛ زیرا انقلاب ما مولود حوزه علمیه است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ایلام با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت حلول ماه حزن انگیز محرم اظهار داشت: تقارن این ایام با محرم دارای پیام هایی است.

وی افزود: در ماه محرم فضای کشور عاشورایی می شود و مردم ولایتمدار و علاقمند به اهل بیت عصمت با برپایی مراسم عزاداری و سوگواری مراتب ارادت خود را به این خاندان پاک و مطهر نشان می دهند.
امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: سال تحصیلی امسال با فضای عاشورایی و فضای دفاع جانانه ملت ایران برای حفظ نظام و انقلاب آغاز می شود که فرصت مناسبی  برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و اهداف بلند عاشورا
است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: امروز درخشانترین دوران زندگی ملت ایران که ۸ سال دفاع مقدس است در فضای مجازی از سوی دشمنان در حال کم رنگ شدن است و بدخواهان با ایجاد شبهاتی قصد دور کردن جوانان از رشادت های رزمندگان اسلام را دارند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار، عزت، مقاومت و سربلندی ایران اسلامی همه مرهون از جان گذشتگی جوانان ولایتمدار ملت است، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که بین ارزش ها و روحیه جهاد و شهادت و نسل جوان فاصله بیندازند، لذا نسل جوانان به شدت نیازمند انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: این ایام فرصتی مغتنم و بسیار خوبی است که ارزش ها و آرمانها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان انتقال یابد و آنها را با مفاهیم بلند ایثار و مقاومت آشنا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: می توان گفت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی راه اندازی مدراس علمیه خواهران است که در ایام طاغوت اصلا چنین مدارسی وجود نداشت.
وی تصریح کرد: بانوان و دختران با حضور در این مدارس با معارف اهل بیت آشنا شده و تبدیل به سربازانی برای دفاع از اسلام و تبلیغ دین می شوند.
امام جمعه ایلام افزود: قطعا یکی از جایگاهایی که می تواند در مقابل هجمه های دشمنان که به دنبال تضعیف بنیان خانواده هستند، بایستند همین مدارس علمیه است که با پاسخگویی به شبهات می توانند نقشه های دشمنان را بی اثر کنند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: مدارس علمیه خواهران دارای آثار و برکاتی است و هدف از تاسیس آنها حضور بانوان در صف تبلیغ دین و تربیت خواهرانی عالمه مبلغه است، اگر روحانیت نبود قطعا آثاری از انقلاب و نظام اسلامی نبود؛ زیرا انقلاب ما مولود حوزه علمیه است./۸۷۹
/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات