۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۲۶۸۲۲
نماینده رییس ستاد امر به معروف خوزستان:

گردهمایی بزرگ طلایه‌داران در خوزستان برگزار می‌شود

نماینده رییس ستاد امر به معروف خوزستان گفت: در هفته دفاع مقدس گردهمایی بزرگ طلایه‌داران برگزار می‌شود.
امر به معروف

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سید محمد رضی مرعشی‌فر، نماینده رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، اظهار داشت: به مناسبت آغاز همزمان هفته امر به معروف و نهی از منکر، ماه محرم و هفته دفاع مقدس اولین روز از روز شمار این هفته "وحدت کلمه، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر" نامگذاری شده است.

نماینده رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن اشاره به برگزاری سخنرانی‌ها و تجمع سراسری در این روز افزود: یکم مهر به نام فرهنگ ایرانی اسلامی و دانش آموزان امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و از جمله برنامه‌های روز دوم هفته برگزاری زنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین در مدارس خواهد بود.

این مقام مسؤول در ادامه گفت: دوم مهر روز استقلال فرهنگی و دانشگاهیان امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود و در برنامه‌های روز سوم هفته کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از اهم کارهایی است که اجرا می‌شود.

مرعشی‌فر با بیان اینکه 3 مهر روز سلامت و محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، تصریح کرد: جلسات هم‌اندیشی، نظارت، تبلیغات و آموزش از برنامه‌های این روز است؛ 4 مهر تحکیم و تعالی نهاد خانواده، آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه بیان داشت: پنجم مهر روز حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاوتی و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که با همکاری سازمان صنعت و معدن و شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در این روز برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

نماینده رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان در پایان تصریح کرد: همچنین 6 مهر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بزرگداشت شهدا، گردهمایی طلایه‌داران و غبار روبی مزار شهدا انجام خواهد گرفت./9453/د103/ب1

ارسال نظرات