۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۲۶۸۵۰
با برگزاری مراسم اختتامیه؛

دوره تربیت هادیان سیاسی حوزه های علمیه خواهران پایان یافت

مراسم اختتامیه دوره تربیت مبلغ و مربی و هادیان سیاسی حوزه های علمیه خواهران امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد.
نشست حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه دوره تربیت مبلغ و مربی حوزه های علمیه خواهران در مجتمع یاوران امام مهدی(عج) قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع نفوذ عنوان کرد: دشمن تلاش می کند با استفاده از تجربیات تاریخی در اسلام و انقلاب در موضوع نفوذ، استحاله و انحراف روند انقلاب را دنبال کند.

در ادامه حجت الاسلام بهرام جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور با بیان اهمیت مقابله با انحرافات اظهار کرد: دشمن با راه اندازی وهابیت در اهل سنت و تشیع لندنی در شیعه، به دنبال انحراف اسلام و رقم زدن فتنه های دینی و مذهبی است.

حجت الاسلام گواهی مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور به عنوان دیگر سخنران این همایش به اهمیت نقش قم در پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: قم پایگاه و مکان آغاز انقلاب است و حرم اهل بیت(ع) در قم قرار دارد و حوزه های علمیه و طلاب خواهر نقش مهمی در حرکت به سمت آرمان ها دارند.

حجت الاسلام اسکندری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به عنوان سخنران پایانی این مراسم به اهمیت جریان شناسی در موضوعات فرهنگی پرداخت و خاطرنشان کرد: جریان شناسی استعمار و استکبار می تواند در شناخت توطئه و فتنه های دشمنان در موضوع نفوذ و برنامه های آنها برای مقابله با انقلاب اسلامی مؤثر باشد.

در بخش دیگری از این مراسم از برگزیدگان این دوره تجلیل به عمل آمد.

سروه ساوکی و فاطمه فاطمی نهاد از خوزستان، زهرا معصومی از فارس، بهاره رضایی از تهران و فاطمه فدایی از خراسان رضوی در این بخش از برنامه مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی حوزه های علمیه خواهران کشور با حضور بیش از 420 نفر از طلاب بسیجی خواهر سراسر کشور از سوی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد./872/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات