۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۲۶۸۵۹
حجت الاسلام حاجی صادقی:

تعامل نقشه دشمن برای انحراف انقلاب است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعامل را نقشه دشمن برای انحراف روند انقلاب دانست و بر تلاش برای مقابله با نفوذ دشمن تأکید کرد.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی و هادیان سیاسی حوزه های علمیه خواهران که امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به تلاش دشمن برای دنبال کردن پروژه نفوذ عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا از تجربیات تلخ تاریخی در زمینه نفوذ و تعامل استفاده کرده و روند انقلاب را دچار استحاله و انحراف کند.

وی افزود: تجربیاتی که در تاریخ اسلام و در جنگ صفین و همچنین در انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمن را به این نتیجه رسانده است که تنها راه مقابله با ایران، استفاده از روش تعامل از طریق دنبال کردن پروژه نفوذ است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در موضوع قائم مقام رهبری و کسی که امام او را حاصل عمر خود می دانست، دشمن با نفوذ خود توانست او را از مسیر خارج کند و امروز نیاز است تا بسیج طلاب و روحانیان پیرامون این موضوع نشست های روشنگرانه برگزار کند.

وی اجرای روند فروپاشی شوروی را از فعالیت های دشمن برای مقابله با انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا توانست با تغییر سطح مواجهه از تقابل ایدئولوژیک به تقابل استراتژیک، شوروی را دچار فروپاشی کند و این هدف را نیز در برابر انقلاب اسلامی دنبال می کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: بیش از 160 مؤسسه علمی در آمریکا بر روی تهدیدات موجود برای ایالات متحده بررسی های دقیقی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که مهم‌ترین تهدید برای آمریکا، انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این مراکز علمی تنها راه مقابله با ایران را استفاده از موضوع تعامل بیان کرده و می گویند ایران را نمی توان با مقابله نظامی از بین برد بلکه تنها راه مقابله، پیش بردن شیوه تعامل است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمن برای مقابله با انقلاب، تغییر ذائقه مردم است و دنیاطلبی و دور کردن از فرهنگ اسلام ناب، روش های دشمن برای به نتیجه رساندن این هدف است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ابراز کرد: تغییر ذائقه مسؤولان، دیگر برنامه ای است که دشمن برای انحراف روند انقلاب دنبال می کند و امروز مشاهده می شود که برخی شعارهای انقلاب را مربوط به دهه اول و دوم پس از انقلاب می دانند و می گویند اعتدال باید جایگزین تندروی شود و تعامل را به جای استکبار ستیزی مطرح می کنند.

وی افزود: تضعیف اقتدار ملی، دوقطبی سازی و القای تقابل دروغین، ترویج غرب گرایی، تبدیل فرصت انتخابات به تهدیدی برای انقلاب، تلاش برای منزوی کردن و مقبولیت زدایی از نهادها و شخصیت های انقلابی و برخورد گزینشی نسبت به مواضع رهبری از دیگر برنامه های دشمن در مسیر نفوذ، استحاله و انحراف انقلاب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان و حوزه های علمیه باید با افزایش بصیرت و هوشیاری خود، این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با تشکیل جبهه انقلاب، شناخت و تقویت عناصر ماندگارری انقلاب و مرزبندی با دشمنان، در این مسیر گام بردارند./872/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات