۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۲۶۸۷۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر خبر داد؛

اعزام ۲۸۰ مبلغ در شهرستان ماهشهر

رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) ۲۸۰ مبلغ از اول محرم در سطح شهرستان ماهشهر اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام رضوی

حجت الاسلام سید علی رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره برنامه های پیش روی این اداره در شهرستان ماهشهر در آستانه فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشت: جلسات هماهنگی و هم اندیشی برنامه های ماه محرم و صفر برای مردم ولایت مدار شهرستان ماهشهر از سوی اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر با اشاره به تشکیل دوره آموزشی مداحی در این شهرستان، بیان داشت: دوره آموزشی مداحی را برای مرثیه سرایان و مداحان اهل بیت علیهم السلام ماهشهری با حضور مدرس کلاس مداحی از تهران و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این دانشگاه برگزار شد.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: در پایان این دوره هم به ده نفر از مداحان خانم و آقا به عنوان پیرغلامان، تقدیرنامه و هدایایی اعطا شد و از این ذاکرین حسینی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام رضوی در ادامه تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر ابراز داشت: امروز برنامه ای برای 100 مبلغ و مبلغه در قالب جلسه توجیهی درباره فعالیت هایی که قرار است در ماه محرم و صفر انجام دهند، برگزار شد و حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه ماهشهر هم در این برنامه سخنرانی کرد و نیز نکاتی را به مبلغان و مبلغات از قبیل بصیرت افزایی، سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه متذکر شد.

وی درباره تعداد کل مبلغان برای اعزام در ایام سوگواری امام حسین(ع)، اظهار داشت: 280 مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی در سطح شهرستان ماهشهر به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) از اول ماه محرم به محل تبلیغی خود اعزام خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر در پایان تصریح کرد: فردا پنجشنبه 30 شهریورماه همایش هیات های مذهبی ماهشهر با حضور حدود 120 هیات از این شهرستان در دفتر تبلیغیات اسلامی ماهشهر با حضور امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام غبیشاوی برگزار خواهد شد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات