۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۲۶۹۷۹
امام جمعه اهرم:

هدایت مردم و تبلیغ وظیفه طلاب خواهر است

امام جمعه اهرم گفت: هدایت و تبلیغ در زمینه های مختلف از وظایف عمده طلاب خواهر است و طلاب باید با کسب مهارت های لازم در دنیای امروز خود را برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در زمینه فکری و دینی جامعه آماده کنند.
امام جمعه اهرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عیسی راستگو عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه ریحانه النبی(س) گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین وظایف طلاب است و پژوهش در نظام آموزشی طلاب رکن اساسی این امر مهم را فراهم می کند و سبب ایجاد تحول و پیشرفت حوزه های علمیه خواهد شد.

امام جمعه اهرم اظهار داشت: هدایت و تبلیغ در زمینه های مختلف از وظایف عمده طلاب خواهر است و طلاب باید با کسب مهارت های لازم در دنیای امروز خود را برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در زمینه فکری و دینی در جامعه آماده کنند تا بتوانند اندیشه های مقدس اسلام را تبلیغ کنند.

موسس حوزه علمیه ریحانه النبی اهرم با تشویق طلاب به علم آموزی تأکید کرد: طلاب با تلاش در فراگیری علوم اسلامی در مکتب اهل بیت(ع)، در واقع معارف سعادت و کمال انسان را حاصل می کنند و تمام طلاب باید بنیه علمی و معنوی خود را در رسیدن به امر مهم تقویت کنند.

وی افزود: اگر ارزش ها و مسؤولیت های طلبگی با پایبندی به زی طلبگی و با روحیه انقلابی همزاه باشد، طلاب می توانند در همه بعد زمانی تاثیرگذار و در اجرای رسالت خود موفق باشند./۸۴۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات