۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۲۷۰۳۶
آیت‌الله جنتی:

روحیه انقلابی و جهادی باید در کشور تقویت شود

رییس مجلس خبرگان رهبری کلام امام راحل را تقویت کننده روحیه انقلابی در وجود انسان‌ها بیان کرد و تقویت روحیه انقلابی و جهادی را در کشور بسیار لازم و ضروری دانست.
عکس عکس عکس عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضای مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه به هر میزان به امام راحل فکر می‌کنم ناراحتی بنده از اینکه ایشان را نشناختم افزایش می‌یابد، ابراز کرد: با مطالعه آثار امام راحل بیشتر به این مهم پی می‌بریم، آثار ایشان به هر میزان مورد مطالعه قرار گیرد روح انسان زنده‌تر می‌شود بنابراین ما باید از تربیت‌های معنوی ایشان بیشتر بهره ببریم.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در همه دوران‌ها انسان‌های کافر، فاسق و مومن وجود داشته است، اظهار داشت: قرآن کریم مربوط به یک زمان و مخاطب خاص نیست و خداوند در قرآن کریم درباره مومنان، کافران و فاسقان با زبان خودشان سخن گفته است.

وی امام راحل را براساس آیات الهی در زمره مجاهدان و مخلصان بیان کرد و گفت: امام راحل مصداق بارز انسان مجاهد و مخلص بودند ایشان از هیچ چیزی واهمه و ترس نداشتند زمانی که امام را از قم دستگیر و به تهران منتقل کردند خودشان قسم یاد کردند که ذره‌ای ترس در وجودم ایجاد نشد در حالی که آنان می‌ترسیدند.

آیت الله جنتی درباره شجاعت امام راحل عنوان کرد: شجاعت ایشان اگر مبالغه نباشد منحصر به خودشان بود.

رییس مجلس خبرگان رهبری جهاد فی سبیل الله را در رأس همه احکام بیان کرد و گفت: امروز دشمنان برای ایجاد حکومت ظالمانه برنامه‌ریزی می‌کنند. امروز شناخت نظرات دشمن در زمینه دوست و دشمن برای همگان بسیار مهم است.

وی کلام امام راحل را تقویت کننده روحیه انقلابی در وجود انسان‌ها بیان کرد و اظهار داشت: امروز باید روحیه انقلابی و جهادی در کشور تقویت شود و خبرگان باید در این امر پیشتاز دیگران باشند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات