۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۲۷۰۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مبلغان پرچم داران مکتب نورانی اهل بیت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: روحانیان و مبلغان پرچم داران مکتب نورانی اهل بیت(ع) هستند.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ خراسان جنوبی اظهار داشت: روحانیان و مبلغان پرچم داران مکتب نورانی اهل بیت(ع) هستند.

وی گفت: یکی از اصول معنویت و برداشت ره توشه برای عال و سپس خوشه چینی از مکتب نورانی اهل بیت(ع) ماه های محرم و صفر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) امام حسین(ع) را کشتی نجات معرفی کرده است، افزود: ایشان امام حسین(ع) را نوری معرفی کردند که بشریت را از ظلمت نجات داده و نجات می دهد.

حجت الاسلام رضایی خروجی اصلی عاشورا را ظهور امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای خودسازی و ساختن جامعه بشریت است.

وی ادامه داد: نوکری در دستگاه اهل بیت(ع) بالاترین خدمت است و این خدمت را نمی توان با هیچ چیز دیگری عوض کرد و هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه تبلیغ در جامعه اسلامی وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغان تداوم دهنده مکتب سیدالشهدا(ع) هستند، خاطرنشان کرد: مردم بیشترین اعتماد را به کلام روحانیان دارند و روحانیان به عنوان مشعل داران هدایت و فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) می شناسند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: محرم و صفر را باید با عشق و هدف دنبال کرد و باید از تک تک لحظات خود به خوبی استفاده کنیم و نباید وقت خود را در امورات سخیف بگذرانیم.

وی افزود: مبلغان در منبرهای خود باید به مسائلی مانند امر به معروف و نهی از منکر و تحکیم خانواده و آسیب های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد بپردازند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات