۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۲۷۰۵۳
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم تبیین اهداف قیام عاشورا برای مردم

آیت الله علما گفت: باید عزاداری های محرم و صفر هدف دار صورت گرفته و مردم با ابعاد و زوایای قیام امام حسین(ع) آشنایی بیشتری پیدا کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در گردهمایی مبلغان اعزامی ماه محرم ابراز داشت: باید اهداف قیام امام حسین (ع) برای مردم تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید عزاداری های محرم و صفر هدف دار صورت گرفته و مردم با ابعاد و زوایای قیام امام حسین (ع) آشنایی بیشتری پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) جان و مال و خانواده خویش را در راه اسلام فدا کرد بنابراین باید این اهداف متعالی در تبلیغات ماه محرم مدنظر قرار گیرد.

آیت الله علما اظهار داشت: حفظ اسلام ناب محمدی از چنان اهمیتی برخوردار است که امام به همراه خانواده خویش در راه تداوم بخشیدن به اسلام حقیقی قیام کرد و سختی ها را متحمل شد.

وی در ادامه عنوان داشت: نسل جوان باید بخوبی به اهمیت حفظ اسلام ناب محمدی واقف بوده و در این راه اهتمام ویژه داشته باشند و حتی در صورت لزوم برای حفظ دین جانفشانی کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود مطرح کرد: مبلغان در مناطق محروم به تبیین احکام زکات و وجوب عمل به این فریضه الهی بپردازند زیرا پرداخت زکات واجب الهی است/8571/پ202/ب1

ارسال نظرات