۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۲۷۰۷۹
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان:

نخبگان و جوانان نقش موثری در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: نخبگان و جوانان نقش موثری در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند، ایده ها و اقدامات نخبگان می تواند حرکت عظیمی در فرهنگ سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد.
امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمد سلطان زاده دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان صبح امروز در گردهمایی اعضای شورا و رؤسای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، در محل سالن اجلاس دفتر نماینده ولی فقیه با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج، اظهار داشت: امر به معروف از شئونات حکومت اسلامی است.

وی بیان کرد: تمام اقدامات حکومت اسلامی بر پایه و اساس اسلام تشکیل شده است و حکومت و مردم دو رکن اساسی جامعه اسلامی هستند.

سلطان زاده تاکید کرد: رسالت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آموزش صحیح و پژوهشی است و فرهنگ سازی در جامعه می تواند مشکلات اجتماعی را حل کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بیان کرد: هر کس که در جامعه اسلامی زندگی می کند وظیفه دارد که از قانون اسلامی تبعیت کند.

وی افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر به رشد جامعه اسلامی کمک می کند و نخبگان و جوانان نقش موثری در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند، ایده ها و اقدامات نخبگان می تواند حرکت عظیمی در فرهنگ سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد./972/پ203/ب1

ارسال نظرات