۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۲۷۰۸۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن با سرگرمی های باطل ما را درگیر منکر می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام قابل تحریف است اما قرآن تحریف نمی شود، گفت: جامعه اسلامی با هر چیزی که کفر، ظلم و نفاق است نا آشناست و دشمن با سرگرمی های باطل ما را درگیر منکر می کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز روز تهاجم شبهات است و شبهات زیادی در فضاهای مختلف وجود دارد.

وی گفت: اگر کسی سوال کند که آیا خدواند متعال از 124 هزار پیامبر، پیامبری را در جهت باطل یا ظلم مبعوث کرد تعجب خواهیم کرد زیرا برای باطل و ظلم نیاز به پیامبر نیست و تمام پیامبران به حق و عدل مبعوث شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: عده ای در مقابل پیامبران ایستادند و جنگیدند اما وقتی متوجه شدند نمی توانند در جنگ های نظامی پیروز شوند نفوذ کردند و امروز نیز دشمن نفوذ را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بیگانه ها در 700 سال قبل با نفوذ به کشور متمدن اندلس در اسپانیا سبب سقوط این کشور شدند و 700 سال صدای اذان قطع شد، آن ها نفوذ کردند و عواملی را تحت تاثیر قرار دادند و فساد و تباهی، شراب خواری و قمار بازی و منکرات را توسعه دادند و جوانان مسلمان را تبدیل به جوانان شراب خوار و قمارباز کردند.

وی ادامه داد: قتل عام مسلمانان در اندلس در تاریخ انگشت نما است و بدترین جنایت ها را در این کشور انجام دادند، ادامه داد: از 200 سال قبل نیز دوباره بیگانه ها در سرزمین های منطقه نفوذ کردند و منکرات را توسعه دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند متعال تضمین کرده که قرآن مورد تحریف قرار نگیرد اما به هیچ عنوان خدا مسلمانان و اسلام را تضمین نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اسلام قابل تحریف است اما قرآن تحریف نمی شود، اظهار کرد: جامعه اسلامی با هر چیزی که کفر، ظلم و نفاق است نا آشناست و دشمن با سرگرمی های باطل ما را درگیر منکر می کند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات