۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۲۷۲۰۲
استاد سطح عالی حوزه علمیه کرمان:

شیعه بودن بهترین افتخار برای کشور ایران است

حجت الاسلام خالقی با اشاره به این که شیعه بودن بهترین افتخار برای کشور ایران است، گفت: انسان ها در دنیا نباید با سرپیچی از دستورات خدا، فرمان الهی را ضایع کنند.
شیعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام غلامحسین خالقی استاد سطح عالی حوزه علمیه کرمان پنجشنبه شب در مسجد ولی عصر(عج) کرمان، گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای بندگی کردن خدا است.

وی افزود: یکی از خصوصیات دین اسلام این است که پیوستگی کامل دارد و این پیوستگی و ارتباط در هیچ دینی همچون اسلام وجود ندارد.

حجت الاسلام خالقی با اشاره به این که شیعه بودن بهترین افتخار برای کشور ایران بوده، ابراز داشت: انسان ها در دنیا نباید با سرپیچی از دستورات خدا، فرمان الهی را ضایع کنند.

وی ابراز داشت: خدا سخن همه ما انسان ها را می شنود و کسی که در دنیا ایمان به این داشته باشد که خدا نظاره کننده این جهان است و اعمال انسان ها را می بیند، دیگر گناه نمی کند.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که بهشت برای متقین بوده، خاطرنشان کرد: مراقبت از اعمال مهم ترین کار برای انسان ها بوده تا اعمال خوب خودشان را با اعمال بد دنیوی، از بین نبرند.

وی اظهار داشت: نماز معراج مومن محسوب می شود و افراد سعی کنند به نماز های خود اهمیت دهند تا آن را ضایع نکنند.

حجت الاسلام خالقی با بیان این که انسان باید از صحبت های بیهوده پرهیز کند، تصریح کرد: دوری کردن از نادانان جامعه و گوش فرا ندادن به صحبت های لغو را مردم سرمشق خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: دشمن از راه ماهواره و شبکه های اجتماعی می خواهد باطل را در جامعه رواج دهد و جوانان کشور را از راه خدا دور کند.

وی در پایان با اشاره به این که روح و قلب انسان در دنیا نیاز به آرامش دارد، گفت: قلب انسان زمانی به آرامش تبدیل می شود که انسان به دنبال گناه نرود./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات