۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۲۷۳۳۲
امام جمعه همدان:

خودزنی ترامپ ناشی از شکست آمریکا در منطقه است

آیت الله طه محمدی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه با نقش آفرینی ایران گفت: خودزنی ترامپ در سازمان ملل ناشی از احساس شکست وی در منطقه است.
طه محمدی نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به جایگاه اهمیت غدیر اظهار داشت: اگر غدیر به درستی در جامعه درک و نهادینه می شد؛ مساله عاشورا اتفاق نمی افتاد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در پی آن هستند تا با کوچکترین مساله ای عزاداری ها را تخریب کنند و از این بابت همه مردم باید هوشیار باشند.

آیت الله طه محمدی گفت: همه عزاداری ها باید با نیت خدایی صورت گیرد و به نیت رضای الهی باشد و مردم باید بدانند که توجه به خداوند و عمل به دین اساس کار در پیروزی حکومت است.

وی اصل دین را ولایت و ولایت مداری توصیف کرد و ابراز داشت: دین این پیام مهم را برای بشریت آورده است که در برابر زورگویان عالم با اتکا به ولایت صالح و حقه ایستادگی کنیم.

امام جمعه همدان افزود: پیام مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) این است که جامعه جهانی باید به سویی پیش برود که دیگر خبر از نسل کشی در آن مشاهده نشود.

وی با اشاره به اهانت ترامپ نسبت به ایران در سازمان ملل گفت: یاوه گویی های ترامپ کوبیدن بر طبل تو خالی است و امثال او نمی توانند در اراده ملت ایران خللی ایجاد کنند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به شکست آمریکا توسط ایران در سوریه خاطرنشان کرد: خودزنی ترامپ در سازمان ملل ناشی از احساس شکست وی در منطقه است./۹۷۹/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات