۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۷۴۱۱
آیت‌الله قرهی:

مردم حوزه‌های علمیه را بیشتر حمایت کنند

آیت‌الله قرهی گفت: حوزه‌های علمیه باید برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنند؛ از این رو باید مردم از آنها حمایت لازم را داشته باشند.
قرهی آیت الله قرهی آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) شامگاه جمعه در جلسه سخنرانی به مناسبت سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) که در مسجد امام مهدی(ع) برگزار شد، گفت: امروز باید حوزه‌های علمیه برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنند تا زمانی که برای ظهور حضرت کاری نکنیم نمی توانیم ادعای سربازی او را داشته باشیم.

وی افزود: عالم دارای قواعدی است بنابراین قرار نیست مشکلات بشر با معجزه حل شود، اتفاقا هرچه معجزه بیشتر شود مردم همچون قوم بنی‌اسرائیل روزبه روز بدتر می‌شوند تا جای که گوساله سامری را هم معجزه تصور کردند.

آیت‌الله قرهی با بیان اینکه امت اسلامی باید عاقل شده و بدانند که به امام نیاز دارند، اظهار کرد: مسوولان انقلاب اسلامی برای زمینه‌سازی حکومت جهانی امام مهدی(عج) وظیفه دارند، همچنان که اینکه امام راحل قصد حکومت بر مردم را نداشتند بلکه آمده بودند که زمینه حکومت امام مهدی(عج) را فراهم کنند.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) با بیان اینکه حتی هدف همه انبیا نیز زمینه‌سازی برای حکومت امام زمان(عج) بوده است، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه باید برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنند در این زمینه مردم باید حمایت لازم را نسبت به حوزه‌های علمیه داشته باشند، چراکه وهابیت ملعون با هزینه کردن تلاش دارد که سربازانی بر ضد حوزه علمیه و در نهایت دشمنانی بر علیه امام زمان(عج) تربیت کند.

وی افزود: همه اقشار مردم برای زمینه‌سازی حکومت امام زمان(عج) باید ازخودگذشتکی داشته باشند و هر کاری از دستشان برمی‌آید انجام دهند، چراکه دشمن امروز بسیار جدی و فعال وارد عرصه شده و بر علیه حکومت امام زمان(عج) کار می‌کند.

آیت‌الله قرهی گفت: سعادت دنیا و آخرت ما در نوکری و سربازی برای اهل بیت(ع) است که اگر آن را گم کنیم همه چیز را از دست خواهیم داد، در این زمینه باید جمعیت شیعه و محبان اهل‌بیت(ع) و نسل آنها زیاد شود، با حرف زدن  امام زمانی نخواهیم شد بلکه باید وارد عمل شویم./۸۰۷/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات