۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۲۷۴۵۱
امام جمعه بجنورد:

صداوسیما خدمات نظام جمهوری اسلامی را به‌صورت مقایسه‌ای منعکس کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: صداوسیما با تهیه برنامه‌های مقایسه‌ای می‌تواند خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به دوران طاغوت را برای مردم تبیین کند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان صداوسیمای خراسان شمالی، اظهار داشت: پخش مراسم و آداب و رسوم مردم این استان در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) می‌تواند مستندی از تاریخ باشد.

وی با تأکید بر تبیین و تشریح بیش از پیش اهداف و فلسفه قیام عاشورا برای مردم، افزود: صداوسیما با اجرای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، راز ماندگاری عاشورا را برای مردم تبیین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: کار صداوسیما بسیار حساس است و مردم با نگاهی وسیع تمامی فعالیت‌های این نهاد را زیر ذره‌بین می‌گیرند که این مهم دقت و تلاش بیشتر مسؤولان صداوسیما را می‌طلبد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از مدیران صداوسیمای استان خواست در برنامه‌های تلویزیونی از تعابیری که بدآموزی دارند استفاده نکنند.

وی همچنین تأکید کرد: حساسیت‌ها و توقعات مردم از صداوسیما بسیار بالاست؛ ازاین‌رو مدیران و مجریان برنامه‌های صداوسیما باید با تولید برنامه‌هایی فاخر و درخور جامعه اسلامی این حساسیت‌ها و توقعات مردم را پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در خاتمه تصریح کرد: صداوسیما با تهیه برنامه‌های مقایسه‌ای می‌تواند خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به دوران طاغوت را برای مردم تبیین کند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات