۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۵۲۷۶۰۱
معاون داخلی مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه:

پاسخ به شبهات مصداق یاری اهل بیت است

معاون داخلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه گفت: نتیجه یاری اهل بیت‌ (ع) شفاعت آن بزرگواران در روز قیامت است، طلاب می توانند با پاسخ گویی به شبهات دینی یار ائمه اطهار باشند.
حجت الاسلام فرهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حسن فرهادی شیراز معاون داخلی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه امشب در جمع طلاب این حوزه علمیه، اظهار داشت: ایام محرم فرصتی برای یاری و کمک به اهل بیت (ع) به هر شیوه و طریقی است.

وی با بیان اینکه طبق روایات هرکس حاجت اهل بیت (ع) را برآورده کند در روز قیامت مورد شفاعت خواهد بود، تصریح کرد: یاری اهل بیت(ع) برای شیعیان مشخص و معلوم است، اما یاری شیعیان برای اهل بیت (ع) از طریق کمک به شیعیان اهل بیت (ع) است.

معاون داخلی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه خاطرنشان کرد: هر کس اهل بیت (ع) را با قلب و زبان خود یاری کند از کسانی است که در قیامت مورد شفاعت اهل بیت (ع) قرار خواهند گرفت، طلاب که سربازان امام عصر (عج) هستند می توانند از طریق زبان خود یاری گر ائمه اطهار باشند.

وی با اشاره به برکات و آثار حب اهل بیت (ع)، ابراز داشت: خیر دنیا و آخرت، آرامش روحی و عاقبت به خیری از برکات مخبت به اهل بیت (ع) است، یاری اهل بیت (ع) می تواند از طریق دست و نوشتن باشد، علما با دستان خود و نوشتار خود اهل بیت (ع) را یاری کردند و ما طلاب نیز باید متمسک به این سیره علمای سلف باشیم.

حجت الاسلام فرهادی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی و اعتقادات دینی با هزاران شبهات مواجه است، ادامه داد: امروز یاری اهل بیت (ع) تلاش برای تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان و شبهات بی نهایت آنها بر علیه اسلام و اهل بیت (ع) است.

وی با تأکید بر جدیت طلاب برای مقابله با این شدت دشمنی ها و شبهات، گفت: طلبه فرصت و زمان خود را برای یاری اهل بیت (ع) و صیانت از اندیشه ائمه اطهار صرف کند از اجری عظیم به ویژه شفاعت آن بزرگواران برخوردار خواهد بود.

معاون داخلی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه با بیان اینکه هر عملی در دنیا دارای آثار است، تصریح کرد: حتی یک ذکر در درگاه الهی دارای آثار مثبت عظیمی است، محبت و یاری اهل بیت (ع) نیز چنان آثاری دارد که نباید از این مسأله غفلت داشت./۸۵۴/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات