۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۲۷۷۲۶

مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران بررسی می شود

نشست یک روزه بررسی مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران با هدف نهایی تبیین و طراحی نظام حقوقی مبتنی بر نگاه تمدنی به اهداف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
فساد

آرش مقدم، مسئول ارتقای گروه‌های جهادی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نشست یک روزه بررسی مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران، گفت: این نشست که به همت معاونت جهاد علمی فرهنگی حوزه برگزار می‌شود اهدافی از قبیل ایجاد کارگروه‌های تخصصی در زمینه مبارزه با فساد، آشنایی با مبانی فساد و راهکارهای پیشگیری از آن، بررسی گزاره قیام بالقسط و راهکارهای عملیاتی شدن آن را دنبال می‌کند.

مسئول ارتقای گروه‌های جهادی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در ادامه افزود: هدف نهایی نشست یک روزه بررسی مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران، تبیین و طراحی نظام حقوقی مبتنی بر نگاه تمدنی به اهداف انقلاب اسلامی است.

مقدم در رابطه با زمان و مکان برگزاری این نشست، گفت: نشست یک روزه بررسی مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران جمعه چهاردهم مهرماه ۹۶ از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام برای حضور در نشست یک روزه بررسی مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره‌های تماس۰۹۱۲۴۴۳۶۸۲۶ و ۰۹۱۲۷۷۹۸۷۰۲ پیامک کنند.

شایان ذکر است؛ در انتهای نشست یک روزه بررسی مؤلفه‌های فساد در نظام حقوقی ایران پس از مصاحبه، نسبت به جذب افراد مستعد و توانمند در کانون حقوق‌دانان اقدام خواهد شد.

گفتنی است؛ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واقع در خیابان فاطمی غربی، نبش خیابان جمالزاده، پلاک ۲۶۸ است./966/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات