۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۲۷۸۷۹
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اسوه پذیری و تقلید در احکام دین وظیفه فرد مسلمان است

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا با فضیلت ترین اعمال ها است، انسان مسلمان وظیفه دارد در کارهای خود اسوه پذیری و در احکام دینی تقلید را سر لوحه کار خود قرار دهد.
حجت الاسلام سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام سید حسن سعیدی، عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  امشب در حسینیه ثارالله این شهر اظهار داشت: انسانی که خود را پیرو ائمه اطهار(ع) می داند باید این مهم را در عمل ثابت کند.

وی بیان کرد: انسان ولایی باید نسبت به دشمنان خدا موضع و جبهه گیری داشته باشد و فردی که خود را با ولایت می داند باید با دوستان خود در یک سنگر باشد.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: کسانی که در راه ولایت گام بر می دارند نباید اهل پنهان کاری باشند، مسلمانان باید در برابر دشمنان خدا مسلح باشند تا دشمنان خبیث نتوانند بر مسلمانان مسلط شوند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایراد کرد: دوری کردن از شیطان و مبارزه با هوای نفس انسان مسلمان را به خداوند می رساند.

وی با بیان اینکه دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا با فضیلت ترین اعمال ها است، گفت: انسان مسلمان وظیفه دارد در کارهای خود اسوه پذیر بوده و در احکام دینی اش تقلید را سر لوحه کار خود قرار دهد./972/پ۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات