۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۲۷۸۹۱
امام جمعه صیدون باغملک:

تقویت و حفظ روحیه انقلابی از فواید جنگ تحمیلی بود

امام جمعه صیدون باغملک گفت: تقویت و حفظ روحیه انقلابی و دفاع از هویت ملی و اسلامی و اعتقادی از جمله فواید جنگ‌ تحمیلی بود.
صیدون باغملک پوستر/ فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گرامی باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امروز یکشنبه 2 مهرماه در مصلای نماز جمعه بخش صیدون باغملک با حضور استاندار خوزستان، روحانیان، رزمندگان جنگ تحمیلی و دیگر مسؤولان و نیز اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه صیدون باغملک با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: منشا پیروزی و الگوی پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما در واقع همین قیام ابا عبدالله الحسین(ع) است.

 امام جمعه صیدون در ادامه افزود: در جنگ بهترین جوانان مان را از دست دادیم اما فواید جنگ‌ قابل مقایسه با خسارت نبود که تقویت و حفظ روحیه انقلابی و دفاع از هویت ملی و اسلامی و اعتقادی خود از جمله فواید جنگ‌ تحمیلی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی صیدون با اشاره به نقش مردم بخش صیدون در انقلاب خاطر نشان کرد: مردم ولایت مدار بخش صیدون در تمامی عرصه ها، پایبندی خود را به انقلاب و کشور ثابت کردند و همواره از مسؤولان دلسوز و استانی حمایت می کنند.

حجت الاسلام بهمنی با تقدیر از مواضع انقلابی رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان در قبال یاوه گویی های ترامپ، خطاب به استاندار و دیگر مسؤولان، گفت: اینجانب به نمایندگی از این مردم از مواضع و پاسخ های صریح و انقلابی و شجاعانه رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه حمایت می کنیم و امیدواریم صدای مردم انقلابی صیدون را در برائت از یاوه گویی های رئیس جمهور بی ادب آمریکا را به گوش رئیس جمهور کشورمان برسانید.

وی در ادامه با اشاره به سفر های مستمر استاندار خوزستان به بخش صیدون، گفت: مردم تا حالا ندیدند یک استاندار ظرف چهارماه،۴ بار به باغملک و صیدون سفر کند؛ لذا از حضور شما تشکر می کنیم.

امام جمعه صیدون خطاب به استاندار خوزستان افزود: مردم کمبود ها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم را می دانند و تحمل می کنند اما ناعدالتی ها را تحمل می کنند؛ مشکلات این مردم زیاد است، تجربه ثابت کرده اگر در این جلسه تمام خواسته ها و کمبودها را مطرح کنیم و ازشما بخواهیم تمام آنها را حل کنید باوجود مشکلات اقتصادی کشور قابل حل نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی صیدون با اشاره به کمبودها و مشکلات صیدون گفت: کمبودها و مشکلاتی هستند که اگر مرتفع شوند خود به خود سایر مشکلات اقتصادی دیگر را حل خواهند کرد.

لازم به ذکر است استاندار خوزستان در این مراسم وعده داد که به زودی مشکلات آب شرب، فاضلاب ، زیرساخت های راه و احیای زمین های کشاورزی این منطقه برطرف می شود.

گفتنی است، این مراسم به همت حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون باغملک برگزار شد و در پایان آن از تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد./9453/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات