۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۲۸۰۰۳
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره مهارت افزایی سخنوری ویژه ماه محرم

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به اعزام طلبه های مدرسه برای فعالیت های تبلیغی، گفت: دوره مهارت افزایی سخنوری و کار تبلیغی ویژه محرم در مدارس آموزش و پرورش برگزار شد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسین(ع) ابراز داشت: در محرم روزانه زیارت عاشورا صبح ها برای طلبه ها برگزار می شود و در این میان از 5 محرم مدرسه برای فعالیت های تبلیغی طلاب تعطیل می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه طلاب از 5 محرم در مدارس آموزش و پرورش مناطق اطراف اعزام می شوند، خاطرنشان ساخت: گروه تبلیغی با حضور طلبه ها در محرم تشکیل شده است.

این مقام مسؤول اظهار داشت: دوره مهارت افزایی سخنوری و کار تبلیغی ویژه محرم در مدارس آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت الاسلام جزایری ابراز داشت: دوره مهارت افزایی سخنوری در راستای بالا بردن مهارت تبلیغی طلبه ها در ماه محرم برگزار شد و مجموعه مدیریتی مدرسه در ایام تعطیل پیگیر حضور طلاب در مدارس منطقه هستند.

حجت الاسلام جزایری درباره اعزام مبلغان مدرسه در محرم گفت: 60 طلبه در مدرسه به تحصیل اشتغال دارند که در این میان 70 درصد طلبه های پایه پنجم تا دهم فعالیت های تبلیغی را در مدارس آموزش و پرورش انجام خواهند داد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات