۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۲۸۴۰۴
همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر؛

همایش بزرگ تجلیل و نکوداشت امر به معروف و نهی از منکر در اهواز برگزار شد

همایش بزرگ تجلیل و نکوداشت امر به معروف و نهی از منکر با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسؤولان لشکری و کشوری در اهواز برگزار شد.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگ نکوداشت و تجلیل از فعالان عرصه امربه معروف ونهی از منکر با حضور مسؤولان استانی، لشکری و نظامی و میهمانانی از سراسر استان امروز 4 مهرماه در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضور ائمه جماعات و برخی از ائمه جمعه شهرهای استان و علمایی مانند آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، استاندار خوزستان و دیگر مسؤولان عالیرتبه خوزستان در این همایش استانی نشان دهنده اهمیت گسترش امربه معروف و نهی از منکر بود.

همچنین در این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام محمد حسین توانایی مدیر فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور مسؤول ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در استان به عنوان ستاد برتر معرفی شده در خوزستان، سردار سرتیپ دوم حسن شاهوارپور از سخرانان این مراسم بودند و به اهمیت دادن بیشتر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کردند.

گفتنی است، در این مراسم کلیپی که به منظور تشریح اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان تهیه شده بود، برای حاضرین به نمایش درآمد.

سپس در این مراسم با شکوه، مداح اهل بیت علیهم السلام حاج حسن صفری با نوای گرم خود به دو زبان عربی و فارسی به تبیین امر به معروف و نهی از منکر از نگاه مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداخت.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و نیز فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل و تقدیر به عمل آمد./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات