۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۲۸۴۱۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه مطرح کرد؛

اشاعه فرهنگ شهادت استراتژی مقابله با دشمنان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: هرچه فرهنگ شهادت اشاعه یابد قطعا دشمنان انقلاب عقب تر رانده شده و به هواداران و پیروان اسلام افزوده خواهد شد.
حجت الاسلام عسگری

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: هفته دفاع مقدس یادآور شهامت، ایستادگی و استقامت ملتی استوار و ولایتمدار است.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: ملت ایران، ملتی مقاوم بوده که به رهبری خود ایمان دارد و با تمام توان حافظ دستاوردهای شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به 9800 شهید استان کرمانشاه بیان داشت: نقطه نقطه خاک استان کرمانشاه بوی شهدا و مقاومت می دهد، مردم این استان با نثار خون خویش اجازه پیشروی به دشمنان انقلاب و اسلام را ندادند.

این مسوول مردم کرمانشاه را مردمی مقاوم خواند و اظهار داشت: مردم این استان از اموال و عزیزان خویش گذشتند تا یک وجب از خاک ملت ایران تحت تسلط نیروهای بعثی و کفار قرار نگیرد.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه دشمنان انقلاب هیچ گاه دست از تجاوز و تسلط برنخواهند داشت گفت: انقلاب اسلامی نیازمند شهید حججی ها بوده و باید یکدست ولایتمدار و انقلابی باشیم تا بتوانیم از ارزشها و داشته های خویش پاسداری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: قطعه قطعه کردن پیکر مطهر شهید حججی نشان دهنده خشم و عصبانیت دشمنان نسبت به انقلاب و مسلمانان است، این حرکت اقتدار و عظمت مسلمانان را به رخ جهانیان می کشاند.

حجت الاسلام عسگری ابراز داشت: شهادت شهدای مدافع حرم درس بزرگی به دشمنان اسلام داد و برگی دیگر از افتخارات ملت انقلابی و ولایتمدار را ورق زد.

وی با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ شهادت، استراتژی بی نظیر جهت ایستادگی در برابر دشمنان است اظهار داشت: هرچه این فرهنگ اشاعه یابد قطعا دشمنان انقلاب عقب تر رانده شده و به هواداران و پیروان اسلام افزوده خواهد شد./۸۵۷۱/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات