۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۲۸۴۲۴
رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا:

شهدا و غیرت جوانان سایه جنگ را از سر کشور برداشته است

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز برخی مدعی می شوند که توانستیم سایه جنگ را از سر مردم برداریم، سایه جنگ را شهدا و غیرت جوانان سرزمین از سر مردم برداشتند.
سردار محمدجعفر اسدی رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدجعفر اسدی شب ششم محرم در هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان این که شهدا مرزهای ما را بیمه کردند، اظهار داشت: شهید مطهری می گفت یزید و شمر مُردند اما بروید شمر و یزید زمان خود را بشناسید و تحقیق کنید که عمر سعد زمان را کجا باید پیدا کرد.

وی گفت: امروز برخی مدعی می شوند که توانستیم سایه جنگ را از سر مردم برداریم، قسم جلاله دارد که سایه جنگ را شهدا و غیرت جوانان سرزمین از سر مردم برداشتند.

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به ترس دشمنان از توانمندی های ایران تصریح کرد: اگر انگلیسی ها، آمریکایی ها، فرانسوی ها و اسرائیلی ها می دانستند که می توانند به شما ضربه بزنند، یک دقیق تأخیر نمی کردند اما می دانند که آمدنشان به ایران همانا و گیر افتادن در دستان جوانان این مملکت همان.

وی با اشاره به این که دشمنان توانایی مقابله با ایران را ندارند،‌ افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر لحظه اراده کند، آمریکایی ها را که در پایگاه خود نشسته اند هدف قرار می دهد و آنها این را می دانند؛ آمریکایی ها، انگلیسی ها، فرانسوی ها و اسرائیلی ها می توانند شهرهایی مثل قم و تهران را بمباران کنند، اما باید تحمل جواب این حمله را داشته باشند.

سردار اسدی اظهار داشت: تهران و دمشق پیشکش، بغداد دست کیست؟ امروز عراق دست قاسم سلیمانی است یا دست ژنرال آمریکایی؟ دست یک پاسدار شما است و دست کسی است که کنار شهید زین الدین در زمان جنگ از این کشور دفاع کرده است؛ این حاصل خون شهدا و این درس عاشورا است که شما یاد گرفتید.

وی گفت: امروز بعد از شش سال که همه توان خود را گذاشتند و داعش را درست کردند و آمریکایی ها خودشان گفته بودند که ما داعش را درست کردیم اکنون به اذهان عمومی می گویند که ما با داعش می جنگیم.

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان این که خود را برای دفاع از اسلام آماده کنید، تصریح کرد: دشمنان اکنون در کنار ایران داعش جدید درست می کنند و در کردستان عراق آمدند و پرچم اسرائیل را گذاشتند و گفتند می خواهیم در اینجا استقلال ایجاد کنیم؛ خود را برای دفاع از کیان اسلام آماده کنید و تا وقتی که شما در این مجالس شرکت می کنید و سید و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) را الگوی خود قرار می دهید، همه دسیسه های دشمنان به خودشان بر می گردد.

سردار اسدی خاطرنشان کرد: قرن ها است که عزاداری می کنید و هر سال این عزاداری ها بهتر از سال قبل انجام می شود چرا که امام حسین(ع) با خدا معامله کرده است؛ شهدا در ثواب شرکت کنندگان در مراسمات عزاداری حسینی شریک هستند، شهدا زنده اند و زنده وارد محشر می شوند./822/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات