۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۲۸۴۹۷
مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان:

نسبت به گناه و تحریف در عزاداری ها بی تفاوت نباشیم

مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان گفت: مردم نباید نسبت به گناه و تحریف در عزاداری ها بی تفاوت باشند و عزاداری که مزاحم مردم بوده، فایده ای ندارد.
صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام یدالله صادقی مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان امروز ظهر در مسجد جامعه شهر کرمان، گفت: مردم ماه محرم را برای رسیدن به خدا، قدر بدانند.

وی افزود: عزاداری های مردم باید در شأن امام حسین باشد و عزاداری که تا آخر شب طول بکشد اما واجبی از انسان ترک شود، فایده ای را ندارد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که اخلاق اسلامی داریم، اما عمل اسلامی نداریم، ابراز داشت: چرا بعضی از جوان ها در عزاداری های امام حسین(ع) شرکت می کنند اما به واجبات الهی اهمیتی نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و مهم ترین وظیفه انسان ها در جامعه این است که دیگران را امر به خوبی ها و از منکرات دوری دهند.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر به یک واجب فراموش شده در دنیا تبدیل شده است، ابراز داشت: چرا در عزاداری های کشور ایران بعضی از خانم ها با آرایش غلیظ وارد دسته جات عزاداری می شوند درحالی که ما مسلمانان باید در روز تاسوعا و عاشورا با حزن و ناراحتی برای امام حسین(ع) عزاداری کنیم.

وی اظهار داشت: مردم نباید نسبت به گناه و تحریف در عزاداری ها بی تفاوت باشند و عزاداری که مزاحم مردم بوده، فایده ای ندارد.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه در پایان با اشاره به این که انجام واجبات مهم ترین وظیفه ما در دنیا است، گفت: جوانان بدانند که آن چه که امام حسین(ع) از ما بندگان می خواهد این است که واجبات را انجام و محرمات را ترک کنیم./9707/پ202/ب1

ارسال نظرات