۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۲۸۵۰۲
در اهواز؛

همایش بزرگ ۴ هزارنفری سوگواره «احلی من العسل» برگزار شد

همایش بزرگ ۴ هزار نفری سوگواره «احلی من العسل» با حضور دانش آموزان، جوانان، نوجوانان و مدیران مدارس آموزش و پرورش اهواز امروز ۵ مهرماه در این شهرستان برگزار شد.
همایش احلی من العسل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگ سوگواره احلی من العسل و بزرگداشت مقام حضرت قاسم ابن الحسن(ع) امروز چهارشنبه 5 مهرماه ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش، دانش آموزان نواحی 1، 2، 3 و 4 اهواز به همراه مدیران و معاونان و معلمان مدارس در این مدارس با شکوه حضور یافتند و یاد و خاطره حضرت قاسم ابن الحسن نوجوان رعنای عاشورایی را در واقعه عاشورا گرامی داشتند.

همچنین سخنران این همایش عظیم، حجت الاسلام زرشناس، مسؤول بسیج دانش آموزی خوزستان سخنران این مراسم بود و درباره رشادت های قاسم این الحسن(ع)، برنامه های پیش روی بسیج دانش آموزی و نیز درباره فرهنگ شهادت پرداخت.

گفتنی است، در این برنامه نزدیک به 4 هزار نفر حضور داشتند و مداحی این مراسم هم بر عهده خود دانش آموزان مداح اهل بیت علیهم السلام بود و همچنین این مراسم از شبکه سراسری صداوسیما هم پخش زنده شد.

لازم به ذکر است این طرح ملی برای پنجمین سال پیاپی در سراسر کشور به یاد حضرت قاسم ابن الحسن نوجوان رشید واقعه عاشورا برگزار می شود./۹۴۵۳/پ204/ب1

ارسال نظرات