۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۲۸۵۳۳
فردا در سه شهر خوزستان؛

مراسم تشییع پیکرهای شهدای تازه شناسایی شده حله برگزار می شود

پیکرهای پاک شهدای حادثه حله که به تازگی شناسایی شدند، فردا و همزمان با هفتم محرم الحرام در سه شهر استان خوزستان تشییع خواهند شد.
مراسم تدفین شهداء گمنام / مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکرهای پاک شهدای مفقودالاثر خوزستانی حادثه تروریستی حله عراق شناسایی شدند.

بر اساس این گزارش، پیکر این شهدای مظلوم و والامقام فردا پنجشنبه 5 مهرماه و همزمان با هفتم محرم الحرام در سه شهر استان خوزستان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

سه شهر استان که فردا میزبان این مراسم خواهند بود، شهرهای حمیدیه، شادگان و اهواز خواهند بود و در این شهرستان ها مراسمات تشییع و خاکسپاری شهدای حله برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شهیده مینا حسن زاده، شهیده مهسا مقامیان زاده و شهیده فخریه صالحی از شهدای اهوازی فردا ساعت 15 پنجشنبه 6 مهرماه از محل بلوار آیت الله بهبهانی اهواز با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور و هیات سینه زنی به سمت گلزار شهدای اهواز تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

همچنین پیکر شهیده زینب بهمن پور و شهیده صباح صیادمنش نیز ساعت 9:30 فردا از مسجد الهدی شهرستان حمیدیه به سمت میدان قدس و از آنجا به سمت گلزار شهدای مقبره سیدهادی تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

پیکر شهیده رضیه علی پور هم نیز ساعت 16 فردا از میدان امام(ره) شادگان تا بنیاد شهید این شهرستان و پس از آن به سمت شهردارخوین تشییع و خاکسپاری می شود.

گفتنی است، پیکر این شهدای مطهر که به تازگی شناسایی شدند امروز چهارشنبه 5 مهرماه به استان خوزستان منتقل خواهند شد.

لازم به ذکر است، در حادثه تروریستی که در ایام اربعین سال گذشته در عراق رخ داد، بیش از ۸۰ زائر حسینی که بیشتر آنها خوزستانی بودند، به درجه رفیع شهادت نائل شدند./9453/پ204/ب1

ارسال نظرات