۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۲۸۵۴۱

دوره نقد یمانی در مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز برگزار می شود

دوره نقد یمانی از پنجشنبه هفته آینده به مدت ۵ جلسه برای طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز برگزار می شود.
تحقیق و پژوهش

حجت الاسلام مهدی غافلی، معاون پژوهش مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: دوره نقد یمانی در مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی از پنجشنبه هفته آینده برگزار می شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی در ادامه بیان داشت: دوره نقد یمانی طلاب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز به مدت 5 جلسه و هر پنجشنبه از تاریخ 13 مهرماه در این مدرسه برگزار می شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: استاد و مدرس این دوره بسیار مهم حجت الاسلام سبحانی از اساتید زبده در این امر، خواهد بود.

حجت الاسلام سبحانی درباره هدف از تشکیل این دوره، گفت: این دوره مختص طلاب پایه های 7، 8، 9 و 10 مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز خواهد بود و نیز هدف از تشکیل این دوره پاسخ به شبهات و سوالات برخی از اقشار مختلف جامعه است که طلاب در این دوره با نقد یمانی به طور کامل آشنا می شوند.

وی در پایان ابراز داشت: بنا داریم در آینده ای نزدیک کارگاه مقاله نویسی را برای طلاب پایه های 3 و 4 در مدرسه علمیه درالعلم آیت الله بهبهانی اهواز برگزار کنیم تا طلاب این پایه ها از لحاظ مقاله نوشتن و امور پژوهشی ارتقا یابند/9453/ت303/ب1

ارسال نظرات