۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۵۲۸۷۵۹
وزیر اطلاعات:

استقبال از شهید حججی یعنی ملت در برابر استکبار زانو نمی زند

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تمجید از حضور ملت در مراسم تشییع شهید حججی و به رخ کشیدن روحیه استکبارستیزیشان، گفت: آیات خزعلی و معلمی با اهدای فرزندانشان در راه اسلام درس مشقی برای علما و مردم هستند.
علوی وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت شهیدان معلمی و شهدای جویبار که در این شهر برگزار شد، گفت: ایرانی در برابر هیچ قدرتی سر فرود نمی آورد و این به برکت ولایت و صلابت رهبر عزیزمان است؛ راز و رمز حمله نکردن دشمن، فرهنگ شهادتی است که در ایران است.

وی ادامه داد: امام راحل در برابر تهدیدهای روزهای آغازین انقلاب می فرمود «من را از مرگ می ترسانید در حالی که سینه خودم را برای گلوله های شما آماده کردم». همین پیشتازی امام موجب شد تا مردم به او اعتماد کنند.

وزیر اطلاعات علما و روحانیان را پیشگامان شهادت عنوان کرد و ابراز داشت: فرزند آیت الله خزعلی در قیام ۱۹دی قم و دو فرزند آیت الله معلمی به شهادت رسیدند؛ این بزرگواران خودشان نیز آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و هستند؛ بقیه مردم هم به این علما اقتدا می کنند.

وی افزود: البته در دوران دفاع مقدس نیز تعداد کثیری از طلاب و روحانیان جان بر کف در جبهه ها حاضر شده و به شهادت رسیدند. برخی هم شرکت کردند اما مانند من توفیق شهادت نداشتند./928/۲۰۲/ح

ارسال نظرات