۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۲۸۸۵۷
آیت الله رجبی:

رژیم های مستبد فاقد پشتوانه مردمی هستند/ مسؤولان اتکای خود به مردم را اثبات کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر ضرورت اثبات اتکای مسؤولان به مردم گفت: رژیم هایی که بر اساس زور، استبداد و استکبار حاکمیت دارند فاقد پشتوانه مردمی هستند.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت اثبات اتکای مسؤولان به مردم گفت: رژیمهایی که بر اساس زور، استبداد و استکبار حاکمیت دارند فاقد پشتوانه مردمی هستند و رأی هایی که اقلیتی به آن ها می دهد ناشی از تبلیغات است.

وی افزود: غرب با این ترفند که اخبار و اطلاعات صحیح به دست مردم نرسد آرای محدودی را در انتخابات دارد و با همین آرا سر کار می آیند و همانند ترامپ فاجعه آفرینی می کنند، اگر حکومتی بخواهد پشتوانه مردمی داشته باشد باید سابقه کاری و ویژگی آن به گونه ای باشد که با اهداف و ارزش های انسانی هماهنگ باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم از عمق جان به حضرت امام و رهبر معظم انقلاب عشق می ورزند، اظهار داشت: این عشق بر اساس معرفت و شعور بوده و احساس صرف محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: ملت ایران ولایتمدار هستند و بر ویژگی های شخصیتی ممتاز شخصیتی حضرت امام و رهبری، صفای باطن، دلسوزی برای مردم و وقف خود بر آرمان اسلامی و انسانی تأکید دارند؛ اگر مردم آمریکا در یک فضای آگاهانه رأی بدهند هیچکدام از رؤسای جمهوری که تا کنون رأی آورده اند، رأی نخواهند آورد.

آیت الله رجبی با بیان این که اگر نظامی می خواهد پیشتوانه مردمی داشته باشند باید جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار دهند، ابراز داشت: مسؤولان بعد از رهبری که ویژگی های مردمی و انقلابی داشتند همانند شهید بهشتی و رجایی بسیار مورد احترام و اعتماد مردم بودند که حاکی از ویژگی تعهد، مردمی و انقلابی بودن آنان است.

وی عنوان کرد: هر مسؤولی که تعهد داشته و انقلابی باشد یقینا مردم پشتیبان و مدافع آن خواهند بود و از آنان حمایت خواهند کرد اما اگر نسبت به انقلاب تعهد لازم را نداشته باشند مردم آنان را همراهی نمی کنند./1323/۳۰۲/ص

ارسال نظرات