۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۵۲۸۸۷۶
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن به دنبال سکولاریزه کردن هیئات عزاداری است

سردار جوانی گفت: نقشه دشمن برای سکولاریزه کردن هیأت های عزاداری و خشن نشان دادن فرهنگ شهادت در ذهن جوانان در مسیر به انحراف کشاندن اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) و در نتیجه به ذلت کشاندن ملت ایران دنبال می شود.
سردار یدالله جوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پنج شنبه شب در پنجمین یادواره 23 شهید حاجی آباد ‏شاهین شهر، گفت: خداوند در قرآن به کسانی که در جبهه حق هستند وعده نصرت داده و امام خمینی(ره) بر همین اساس آنگونه شجاعانه و آگاهانه در مسیر پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی قدم نهاد.

وی شهدا را پیشرو در یاری خداوند دانست و ادامه داد: نصرت الهی به معنای نصرت ولی خداست و امروز نائب حجت خدا در میان ما ولی فقیه است که باید با تبعیت و اطاعت از او این نعمت الهی را قدر بدانیم، شهدای ما در جنگ تحمیلی از امام خمینی(ره) تبعیت کردند و توانستند با دستان خالی بر ابرقدرت های شرق و غرب پیروز شوند.

سردار جوانی با بیان اینکه آمریکا تا دیروز هر کاری می خواست در دنیا انجام می داد، افزود: اسراییل به راحتی سرزمین های وسیعی از خاک مسلمانان را اشغال کرد، اما امروز اسراییل جرأت ندارد حتی یک گلوله به سمت سرزمین های اشغالی و لبنان شلیک کند، آن ها می دانند که نمی توانند با ملت ایران بجنگند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه عامل اصلی شکست ناپذیری ملت ایران را تأثیرپذیری این ملت از فرهنگ عزت و شهادت طلبی عاشورا دانست و ‏اظهار داشت: یادواره ها و کنگره های شهدا امروز از بهترین و مفیدترین مجالس بر روی کره خاکی هستند، چرا که یاد و خاطره ایثارگری های شهدا را زنده می کنند و قدمی برای ترویج مکتب عاشورا و فرهنگ شهادت هستند.

وی ابراز داشت: شهدای دفاع مقدس ما با پیروی از فرمان امام خمینی(ره) عزت و پیروزی را برای ما به ارمغان آوردند و بر اساس آیه قرآن دین خدا را یاری کردند و خدا هم آن ها را یاری داد، شهدای ما در واقع به ندای طلب یاری امام حسین(ع)در عصر خود لبیک گفتند، چرا که در عصر غیبت کبری ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) و ولی خداست، این مسیر هنوز هم در راه شهدای مدافع حرم ادامه دارد.

سردار جوانی بیان داشت: ما برای حفظ عزت خود راهی جز ایستادگی در برابر زورگویان عالم نداریم و ما این نتیجه و تجربه را از تاریخ انقلاب گرفته ایم که هر جا محکم ایستاده ایم پیروز شده ایم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سازماندهی تکفیری ها از سوی استکبار جهانی برای وارونه نشان دادن اسلام حقیقی یه جهانیان، ‏اظهار داشت: زمانی بر ما گذشت که ما شهیدی از مدافعان حرم را تشییع کردیم اما نمی توانستیم محل شهادت واقعی او را اعلام کنیم و شمال غرب کشور محل شهادت شهید اعلام شد، اما وقتی چهره حقیقی جریان تکفیری مشخص شد همه فهمیدند که داعش و سایر گروه های فعال در سوریه و عراق تنها برای نابودی حکومت آن کشورها به وجود نیامده اند.

وی شهیدد حججی را سبب سرافرازی ملت ایران دانست و ابراز داشت: امروز جوان های ما برای اعزام به سوریه و جنگ با تکفیری ها صف کشیده اند چرا که به ماهیت پلید و حقیقی آن هارا کشف کرده اند، رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز سوریه و بشار اسد خط مقدم مقاومت در منطقه هستند.

نقشه دشمن برای سکولاریزه کردن هیئات عزاداری از طریق ایجاد تشیع لندنی

سردار جوانی گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما امروز بایستی در کرمانشاه و همدان با تکفیری ها می جنگیدیم، آمریکایی ها مؤسس اصلی داعش هستند و این حقیقت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آشکارا از سوی ترامپ اعتراف شد، همان ترامپ امروز ایران را حامی تروریسم معرفی می کند، امروز پرچمداری آمریکا برای مبارزه با تروریسم یک دروغ بزرگ و آشکار برای مردم جهان است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشار به استراتژی آمریکا برای سلطه بر همه جهان از طریق سلطه بر خاور میانه، ‏افزود: آمریکا در این سال های اخیر معادل با شش هزار میلیارد دلار خرج جنگ در خاور میانه کرد که با این پول می توانست دو بار آمریکا را بسازد، آمریکایی ها می دانند ایران مهمترین منطقه در خاور میانه است و به همین منظور تروریست های تکفیری را سازماندهی و ایجاد کردند.

وی با اشاره به نقشه استکبار جهانی برای خالی کردن مراسم عزاداری از روح و مکتب شهادت و عزت و ظلم ستیزی، بیان داشت: البته دشمن می داند که هرگز نمی تواند مجالس عزاداری را از ما بگیرد اما برای زدودن چهره اسلام حقیقی از جامعه ما امید ‏دارد، دشمن می داند که شکست جمهوری اسلامی تنها از طریق تضعیف فرهنگ و مکتب شهادت و ایثار امکان دارد و برای این منظور تشیع لندنی را بنا نهاد.

سردار جوانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هیأت سکولار نداریم، ادامه داد: نقشه دشمن برای سکولاریزه کردن هیأت های عزاداری و خشن نشان دادن فرهنگ شهادت در ذهن جوانان در مسیر به انحراف کشاندن اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) و در نتیجه به ذلت کشاندن ملت ایران دنبال می شود.

نقشه آمریکا برای بر سر کار آوردن انسان های مرعوب فرهنگ غرب در ایران

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ‏گفت: بهترین بهره در عزاداری ها را کسانی می برند که بعد از اتمام ماه های محرم و صفر احساس نوکری امام حسین(ع) به آن ها ‏دست می دهد، رهبر معظم انقلاب می فرمایند نوکر واقعی سیدالشهدا(ع) کسی است که همواره به فکر ترویج راه امام ‏حسین(ع) در جامعه باشد و این می طلبد تا سبک زندگی حسینی داشته باشد. ‏

وی امام خمینی(ره) را مصداق نوکر حقیقی امام حسین(ع) توصیف کرد و ادامه داد: مکتب شهادت اسارت ندارد و همیشه خون بر شمشیر پیروز است، گفتمان عاشورا گفتمان عزت در برابر ظلم است‏، امام(ره) فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و همواره بر بهره گیری از مکتب عاشورا تأکید می کردند.

سردار جوانی شعار«ما می توانیم» را یادگار امام خمینی(ره) دانست و بیان داشت: ‏امام خمینی(ره) به ما و همه مسلمانان و مستضعفان جهان یاد داد که ما می توانیم تمدن ‏نوین اسلامی را در جهان رقم بزنیم و «الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه» را به معنای واقعی و در عمل محقق کنیم تا مسلمانان در دنیا عزت و اقتدار داشته ‏باشند.‏

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ‏با آشکار کردن نقشه استکبار جهانی برای ‏بر سر کار آوردن انسان های مرعوب فرهنگ منحط غربی در ایران، تصریح کرد: آمریکا می خواهد از این طریق اهدافش در ایران را از داخل و به دست خود ما ‏عملی کند و سپاه پاسداران و بسیج را اینگونه از صحنه خارج کند، آمریکا خواستار مسئولانی در ایران است که روحیه استکبارستیزی و شهادت طلبی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از درب های بهشت مخصوص مجاهدان و عاشقان مکتب عاشوراست، اظهار داشت: امروز شهید محسن حججی ‏غوغایی در جهان بر پا کرد، این غوغا حاصل غوغای امام حسین(ع) به وسعت همه تاریخ بشر است و ریشه در عاشورا ‏دارد.‏/869/‏پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات