۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۲۸۹۰۱
معاون سازمان فرهنگی شهرداري تهران:

ياري رسان امام از گناه گريزان است

معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران با بيان اينكه مؤمن علوي از گناه فراري است و در جايي كه احساس خطر كرد هجرت مي كند، گفت: جايي كه به گناه رسيدي و كنار رفتي؛ در واقع امام(ع) را ياري كرده اي.
حسن ناصري پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن ناصري پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران، شامگاه گذشته در مراسم عزاداري زينبيه پاكدشت با يادآوري روايتي از رسول خدا(ص) گفت: قلب آدمي به جز تسليم در برابر اهل بيت، پاك نمي شود.

وي با بيان اينكه هيچ بلايي در دنيا بزرگ تر از بلاي كربلا نيست، افزود: با اينكه برترين‌هاي عالم در كربلا جمع بودند، اما خداوند به بشر رحم كرده است چرا كه خود امام حسين(ع) بلاي كربلا را پذيرفته است.

خطيب زينبيه شهرستان پاكدشت كسي كه منتصب به ايمان علي(ع) باشد را مؤمن علوي خواند و ابراز كرد: امكان ندارد كسي ايمانش كامل باشد ولي پيرو علي(ع) نباشد، مؤمن علوي از گناه فراري است و از جايي كه احساس خطر كند هجرت مي كند.

حجت الاسلام ناصري پور با اذعان اينكه كسي كه در همه صحنه هاي اسلامي و انقلابي حاضر مي شود به خاطر حمايت از دين است، ادامه داد: وقتي كسي در راهپيمايي هاي انقلابي شركت مي كند براي اين است كه خطر در دين ديده است.

مشاور سازمان فرهنگی هنری شهرداري تهران با اظهار اينكه هر كس در مكتب حسين(ع) يك مثقال دهد، تني برد مي كند، تصريح كرد: جايي كه به گناه رسيديم و كنار رفتيم در واقع امام(ع) را ياري كرده ايم.

ریيس انجمن مطالعات خانواده در ايران در پايان در خصوص ويژگي هاي "أشبه الناس برسول الله"، با بيان اينكه شجاعت يكي از شاخص هاي  اصلي شخصيتي هر جواني است، اظهار داشت: اوج شجاعت، كمال، مهرباني و ادب را در قامت و خُلق رسول گونه حضرت علي اكبر(ع) مي توان ديد، تربيت يافتن در خانداني كه همه در شجاعت الگو بودند از او جواني بي‌باك در برابر دشمن ساخت.

گفتني است زينبيه پاكدشت امسال از شب اول محرم از ساعت 20:30 به مدت 11 شب ميزبان عزاداران حسيني است./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات