۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۲۹۰۹۹
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان کرمانشاه:

زندگی امام حسین صرف نجات و جلوگیری از انحراف انسان ها شد

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: امام حسین (ع) چراغ هدایت، کشتی نجات و امام مهربانی ها بود که سراسر زندگی و رسالت خویش را صرف نجات انسانها و جلوگیری از انحراف آنها کرد.
حجت الاسلام مهری

حجت الاسلام محمد جواد مهری مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: خیمه سیدالشهدا (ع) مایه نجات و سعادت بشریت بوده و اتصال به این خیمه، زمینه خداشناسی و تقرب به خداوند متعال را فراهم می کند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه تصریح کرد: اهل بیت (ع) وسیله تقرب به خداوند متعال هستند و دوری جستن از این دستگاه، سبب تباهی و انحراف انسانها خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سلام و صلوات بر محمد و آل محمد حلقه وصل با خداوند و آل الله را مستحکم تر می سازد و یکی از جلوه های خداباوری، ارتباط انسانها با انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: بندگان حقیقی رضای خداوند را ارجح بر تمام امور دانسته و توجه قلبی به امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) دارند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: امام حسین (ع) در تمامی لحظات عمر خویش و حتی در لحظه شهادت به دنبال دستگیری از انسانها و آشنا ساختن آنها با خداوند متعال بود.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) چراغ هدایت، کشتی نجات و امام مهربانی ها بود که سراسر زندگی و رسالت خویش را صرف نجات انسانها و جلوگیری از انحراف آنها کرد.

حجت الاسلام مهری اظهار داشت: واقعه عاشورا بزرگترین سند مظلومیت امام حسین (ع) بوده که همیشه در تاریخ ماندگار و جاری است.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه یادآور شد: یکی دیگر از اسناد مظلومیت امام حسین (ع)، شهادت حضرت علی اصغر (ع) بود که غوغایی در عالم برپا کرد.

وی عنوان داشت: امروز شاهد جهانی شدن شخصیت حضرت علی اصغر (ع) هستیم تا جایی که در تجلیل و تکریم جایگاه آن حضرت، مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) شکل گرفت.

حجت الاسلام مهری در پایان بیان داشت: امید است بتوانیم فرهنگ حسینی و عاشورایی را در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام به کار برده و سرباز وفاداری برای حضرت ولی عصر (ع) باشیم./8571/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات