۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۵۲۹۱۱۷
ریيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران:

پيام تاسوعا پشتيباني از ولايت است

مدير حوزه علميه امام صادق ورامين در اجتماع عظيم عزاداران تاسوعاي حسيني با بيان اينكه نخواهیم گذاشت احدي به پرچم عاشورا و ولایت فقیه آسیبي برساند، گفت: پشتيباني از ولايت فقيه پیام تاسوعای امام حسين(ع) است.
محسن محمودي محسن محمودي محسن محمودي محسن محمودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام سيد محسن محمودي مدير حوزه علميه امام صادق ورامين عصر امروز در اجتماع عظيم عزاداران تاسوعاي حسيني كه در ميدان امام خميني(ره) شهرستان ورامین برگزار شد با بيان اينكه قيام 15خرداد ورامین به عزای سید و سالار شهیدان گره خورده است، گفت: پرچم با عزت سيدالشهدا(ع) با حمایت‌هاي امت ولايتمدار ما هر روز بالاتر رفته و در اكثر نقاط دنيا مردم را به سمت اسلام ناب محمدي و نهضت عاشورایی هدایت خواهد کرد.

ریيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با اشاره به فرمايش ماندگار امام راحل مبني بر "پشتیبان ولایت فقیه باشيد تا به مملکت ما آسیبی نرسد" ابراز كرد: نخواهیم گذاشت احدي به پرچم عاشورا و ولایت فقیه آسیبي برساند، این پیام تاسوعای امام حسين(ع) است، باید مواظب پرچم و پرچمدار باهم باشیم.

امام جمعه موقت ورامين خطاب به خواهران حاضر در مراسم، تأكيد كرد: خواهران گرامي امروز حجاب شما پرچم دینداری است، اگر چادری از سر بانوي مسلمان بيفتد همانند آن است که پرچمي روي زمین افتاده است، واجب است حیا و عفاف را كه پیام ماندگار مکتب تاسوعا و عاشورا هست زنده نگه داشت.

استاد حوزه علميه با ابراز اينكه اجازه نخواهيم داد تا دشمن فرهنگ و نهضت حسيني را از ما بگیرد، تصريح كرد: عزاداري ايام محرم براي اعلام اين است كه بعد از قرن ها گذشت از قیام عاشورا(ع) هنوز پیام آن فراموش نشده است.

حجت الاسلام  محمودي در پايان از حضور غرورآفرین مردم در تجمع باشکوه عصر تاسوعا، تشكر و قدرداني كرد و افزود: آفرین براین شور و شعور انقلابی! اين اجتماع ولایتمداری شما مردم فهیم را به نمایش گذاشت./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات