۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۵۲۹۱۴۳
آیت الله شفیعی:

اسلام به وسیله ایران ابرقدرت جهانی شده است

آیت الله شفیعی با بیان اینکه مبارزات ایران اسلامی با همراهی کشورهای منطقه آمریکا را به افول کشانده است، گفت: اسلام به دست ایران به عنوان ابرقدرت مطرح شد و خشم دشمنان از قدرت رو به فزون اسلام است.
آیت الله سید علی شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه شنبه در سلسله سخنرانی های ماه محرم در مسجد آیت الله شفیعی با اشاره به اینکه برخی بندگان ملتزم به طاعت شیطان و رویگردانی از طاعت رحمان هستند، عنوان کرد: چنین بندگانی فساد را بر روی زمین آشکار و عملا مفسد فی الارض هستند و با شکستن حریم ها احترامی برای مقررات خداوند قائل نشده و بی توجه به اجرای حدود الهی اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غرب و سازمان ملل با اجرای حدود اسلامی مخالف است، افزود: غرب برخورد با منکرات را خلاف آزادی و دموکراسی بیان می کند؛ امروزه شیوع منکرات روز به روز در غرب گسترش می یابد تا آنجا که رییس جمهور فعلی آمریکا مرتکب منکرات و اعمال وقیحی در این سمت می شود.

این عالم دینی با اشاره به اینکه غرب رواج فحشا و منکرات را در جامعه اسلامی دنبال می کند، خاطرنشان ساخت: شرب خمر، فحشا و منکرات چیزی بود که در دوران یزید در حجاز رواج داشت و در اثر آن حجازیان اعتنایی به مقدسات الهی و اسلامی نکردند.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه نماز و دعای شرابخوار تا ۴۰ روز پذیرفته نمی شود، اظهار داشت: یزید در روز ورود اهل بیت(ع) به مجلسش آب جو نوشید و اضافه آن را بر سر مبارک سالار شهیدان تف می کرد؛ از این رو امام رضا(ع)، شیعیان را به دوری از آب جو فرا خواند.

وی اظهار داشت: از موازین مسلم فقهی ما این است که نشستن بر سفره ای که مشروب دارد با وجود نخوردن حرام است و تنها مذهب تشیع همه انواع خمر را تحریم کرده حال آنکه دیگر مذاهب یک نوع شرب خمر را جایز می داند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام حسین(ع) صاحب شریعت اسلام و بی تفاوت در برابر رواج منکرات نبود، عنوان داشت: سیدالشهدا تنها کسی بود که با منکرات عصر خود مبارزه و به شرع عزتمندی بخشید و با جهادش کلمه الله را اعتلا داد.

این عالم دینی به ضرورت عدم سکوت مسلمان در برابر منکرات دینی اشاره کرد و گفت: سکوت در برابر منکرات خلاف فرمایش امام حسین(ع) و انسانیت است و در برابر منکرات غرب باید فریاد کشید، امروزه به جایی رسیده ایم که حرف اول را در منطقه می زنیم و خشم دشمن را برانگیخته ایم.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه اسلام به دست ایران به عنوان ابرقدرت مطرح می شود، افزود: مبارزات ایران اسلامی با همراهی کشورهای منطقه آمریکای ابرقدرت را به افول کشانده است.

وی ادامه داد: در صورت سکوت در برابر آمریکا، به پیشرفت های کنونی دست نمی یافتیم و چنین پیشرفتی محصول خون شهیدان و رشادت هایشان است./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات