۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۲۹۱۶۱
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان:

فتنه جداسازی کردستان عراق برای کوچک کردن کشورهای اسلامی است

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: فتنه جداسازی اقلیم کردستان یقینا به رهبری و محوریت استکبار جهانی از قبیل انگلیس و آمریکا بوده و در صدد کوچک کردن کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام محمدزاده

حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به بحث جداسازی اقلیم کردستان عراق، اظهار داشت: استکبار جهانی وقتی که از ساخت و تاسیس گروه تکفیری تروریستی داعش مایوس شد و در کشورهای عراق و سوریه با شکست مواجه شد، طبیعتا به فکر فتنه جدیدی می افتد.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان در ادامه افزود: استکبار جهانی این فتنه بزرگ را با نام جداسازی اقلیم کردستان عراق آغاز کرد که این اقلیم در صدد سوق دادن کشورهای اسلامی به همان سیاست های قدیم انگلیس و آمریکا و نیز نظام سلطه است.

این مقام مسؤول با اشاره به نحوه فتنه استکبار جهانی درباره جداسازی اقلیم کردستان عراق، بیان داشت: سیاست های انگلیس و آمریکا و استکبار جهانی در جداسازی اقلیم کردستان عراق کاملا مشهود است و آن تقسیم کشورهای اسلامی به کشورهای کوچک است و این فتنه و سیاست استکبار جهانی جدید نیست.

حجت الاسلام محمدزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام موضع صریح و شفافی درباره جداسازی اقلیم کردستان عراق داشتند و ائمه جمعه هم به عنوان کسانی که اهداف رهبر معظم انقلاب را در سطح کشور بیان می کنند، نظریات رهبری عظیم الشان را مبنی بر ابطال و اشتباه بودن این فتنه بزرگ اعلام کردند.

وی در پایان اظهار داشت: یقینا محور فتنه و تدبیر جداسازی اقلیم کردستان عراق، به رهبری استکبار جهانی یا همان نظام سلطه است و متاسفانه برخی از اعضای کرد اقلیم کردستان عراق راه اصلی و مستقیم را گم کرده اند و خیال می کنند که پیروزی و قدرتشان در این جداسازی خواهد بود؛ در حالی که یقینا این حرکت تضعیف اقلیم کردستان عراق را در پی خواهد داشت./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات