۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۲۹۲۲۸

سفر عاشورایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوزستان

سرلشکر محسن رضایی امروز و همزمان با عاشورای حسینی با حضور در شهرستان لالی و زادگاه خود ضمن ادای احترام به شهدای گمنام شهرستان بر سر تربت شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و در مراسمات عزاداری نیز شرکت کرد.
دکتر محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در شهرستان لالی و زادگاه خود، ضمن ادای احترام به شهدای گمنام شهرستان بر سر تربت شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کرده و در مراسمات عزاداری شهرستان لالی شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، سرلشکر رضایی با حضور در دو بهشت زهرای کنار شاه و نقش جهان علاوه بر قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای جنگ تحمیلی از اجرای تعزیه روز عاشورا نیز دیدن کرد .

همچنین حضور در مسجد جامع لالی و برپایی نماز ظهر عاشورا برنامه دیگری بود که دبیر تشخیص مصلحت نظام به یاد آخرین نماز حضرت سیدالشهدا برپا داشت .

برنامه مهم دیگری که رضایی در آن حاضر شد جلسات با مبلغان مذهبی اعزامی به روستاهای شهرستان لالی بود؛ به طوری که این جلسه با طرح مسائل و مشکلات مردم روستایی و عشایری همراه شد و با حضور مسؤولان شهرستان از جمله فرماندار و بخشدار مسائل مطرح شده در این جلسات مورد پیگیری قرار می گرفت.

گفتنی است، شورای شهر لالی نیز به همراه امام جمعه این شهرستان جلسه مختصر دیگری با محسن رضایی داشته و بخشی از مشکلات شهرستان به سمع و نظر وی رسانده شد.

لازم به ذکر است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روزهای اخیر هم در برخی از مراسمات عزاداری از جمله هیات شهید بهنام محمدی در اهواز شرکت کرده بود و به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداخته بود، همچنین شب گذشته وی در شهرستان مسجدسلیمان در میان عزاداران حسینی حضور یافت و به سوگواری سید و سالار شهیدان پرداخت./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات