۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۲۹۳۱۲
ظهر امروز انجام شد؛

دیدار مدیرعامل و مدیران خبرگزاری رسا با آیت الله اعرافی

مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه حوزوی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.
دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا و معاونین با آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه حوزوی ظهر امروز با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

این دیدار که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، حجت الاسلام سید مفید کوهساری مسؤول ارتباطات و بین الملل، سردبیر خبرگزاری رسا و معاونان اخبار داخلی، نشریه و بین الملل و جمعی دیگر از مدیران مؤسسه رسا حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محققی با بیان این که با روی کار آمدن آیت الله اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه، نیروهای انقلابی و حزب اللهی حوزه بسیار خوشحال و مسرور شدند، گفت: اقدامات مدیر حوزه های علمیه در چابک سازی حوزه، سرو سامان دادن  به نخبگان، توجه به مدارس تخصصی و اهتمام نسبت به بحث تحول و در یک کلام  پیگیری حوزه انقلابی شایسته تقدیر بوده و بسیار اثرگذار است.

وی افزود: نظریه پردازی برای حمایت از نظام وظیفه و رسالت حوزه به شمار می رود، همچنین پرورش و تربیت نیرو برای بخش های گوناگون نظام وظیفه حوزه محسوب می شود، خوشبختانه در دوره جدید فعالیت های بسیار خوبی در حال انجام است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا به ارائه گزارشی از فعالیت های بخش های گوناگون این رسانه حوزوی پرداخت و اظهار داشت: خبرگزاری رسا با سابقه ای 13 ساله امروز به عنوان یک رسانه حوزوی و انقلابی و مورد حمایت شورای عالی، مدیریت حوزه و مراجع تقلید فعالیت خود را با جدیت در حوزه ادامه می دهد.

وی همچنین فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه اخبار داخلی، نشریات، بین الملل، پایگاه های تخصصی و عرصه های رسانه ای دیگر را تشریح کرد.

در ادامه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، از فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه های گوناگون تقدیر و ابراز خرسندی و بر ضرورت تعامل و هم افزایی مجموعه های حوزوی تأکید کرد.

وی یکی از رازهای ماندگاری عاشورا را مهندسی پیام در آن دانست و افزود: این مهندسی بسیار دقیق، جامعه و زیبا از ماندگاری و انتقال پیام در عاشورا شاهد هستیم، آن چه که سالار شهیدان انجام دادند اقدامی بود تا اساس تفکر اسلامی در تاریخ باقی بماند، تردیدی وجود ندارد اگر این حرک بزرگ و حماسی نبود جریان اموی تمام هویت اسلام را مسخ می کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه مهم ترین فعالیت مرکز مدیریت و شورای عالی حوزه های علمیه را در راستای پویایی و کارامدی و همچنین ساماندهی برنامه های حوزه علمیه تشریح کرد./1323/۲۰۲/ص

ارسال نظرات