۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۲۹۳۲۳
از سوی مدیر گروه پایه های ۳ و ۴ مدرسه علمیه المهدی اهواز صورت گرفت؛

تشریح اهم فعالیت های طلاب مدرسه علمیه المهدی اهواز در سال تحصیلی جدید

مدیر گروه پایه ۳ و ۴ مدرسه علمیه زرگان اهواز با تشریح مهم ترین فعالیت های سال تحصیلی جدید برای این پایه ها، به بیان جزئیات این فعالیت ها پرداخت.
عزاداری طلاب جامعه المصطفی در روز تاسوعا در مشهد عزاداری طلاب جامعه المصطفی در روز تاسوعا در مشهد حوزه علمیه

حجت الاسلام محمد جنامی، مدیر گروه پایه های 3 و 4 مدرسه علمیه المهدی اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) درباره فعالیت های طلاب این پایه ها در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: برای پایه های 3 و 4 جلسات هفتگی برقرار کردیم که نکات کلی آن پایه در طول هفته به استحضار طلاب خواهد رسید.

مدیر گروه پایه های 3 و 4 مدرسه علمیه المهدی اهواز در ادامه بیان داشت: جلسات فردی به طور هفتگی برای طلاب پایه 3 و نیز پایه 4 برگزار می شود که هر طلبه در هفته یک بار به طور فردی نزدیک به نیم ساعت با وی جلسه خواهد گرفته شد و مسائل چهارگانه وی از قبیل آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و تبلیغی از سوی ما بررسی خواهد شد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: موضوع رسیدگی به حجره و مسائل بهداشتی طلبه را در طول سال تحصیلی به طور جدی اهمیت و نیز مورد نظارت مدیران مدرسه قرار می گیرد و حتی در داخل حجره ها مسائل تبلیغات را هم اداره می کنیم.

معاون پیشین تهذیب مدرسه علمیه المهدی اهواز ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید همانند سال های گذشته اهمیت ویژه ای به حضور و غیاب طلبه و حتی اساتید داده ایم که پیگیری غیبت طلبه و استاد را مورد بررسی قرار می دهیم تا نظم همیشگی در مدرسه حاکم باشد.

حجت الاسلام جنامی در ادامه بیان داشت: برنامه هفتگی برای امور ورزشی طلاب در نظر گرفته شده و طلاب به سالن ورزشی می روند تا از لحاظ سلامت و تندرستی در سطح مطلوبی قرار بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت به متون عربی در مدرسه المهدی اهواز، گفت: در سال تحصیلی جدید مباحث تجزیه و ترکیب و فهم مطالب متون عربی را به طور جدی اهمیت داده ایم و در جلسات فردی هم این مسائل را با خود طلبه در میان می گذاریم.

مدیر گروه پایه های 3 و 4 در پایان ابراز داشت: طلاب در مساجد و هیات های خود در سطح شهر به طور بسیار مطلوبی در دهه اول محرم فعالیت داشتند و این فعالیت ها نیز در این ایام هم ادامه خواهد داشت./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات