۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۲۹۳۸۶

چند خبر از جامعه الزهرا

برگزاری محفل عزای شهادت امام سجاد(ع)، برگزاری مسابقه کتابخوانی « عالم علم» گباران مزار شهدای گمنان و اجرای مانور در مهد کودک شکوفه های بهار جامعه الزهرا(س) بخشی از اخبار جامعه الزهرا(س) است.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، محفل عزای شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) در آستانه سالروز شهادت آن حضرت با حضور اساتید، کارکنان و طلاب جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین متقی، استاد حوزه علمیه سخنران مراسم هستند.

محفل عزای شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) روز سه شنبه۱۱مهرماه ساعت ۷ تا ۸ صبح در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به همت اداره قرآن و حدیث، مسابقه«عالَم علم« برگزار می شود

طیبه سادات طباطبایی، مدیر کل اداره امور تربیتی جامعه الزهرا(س) با اعلام این خبر گفت: مسابقه «عالَم علم» با موضوع مجموعه احادیث فضل علم و عالم، با تکیه بر منابع معتبر حدیثی از سوی اداره قرآن و حدیث اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نقش و اهمیت حدیث در شناخت معارف اصیل و دستورالعمل های دین و در راستای آشنایی و انس طلاب با بیانات راهبردی ائمه معصومین (ع) و تقویت روحیه علم آموزی در طلاب، اداره قرآن و حدیث این مسابقه را برگزار می کند.

طباطبایی گفت: طلاب می توانند جهت دریافت اطلاعات و دریافت جزوه چهل حدیث به سرای ثقلین مستقر در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) یا کانال تلگرامی این مرکز با لینک jz_news @ مراجعه کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مهلت ارسال پاسخنامه ها تا ۳۰ مهرماه است، گفت: علاقه مندان می توانند در صورت نیاز  و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

برگزاری مانور در مهدکودک شکوفه های بهار

مدیرکل اداره امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) از برگزاری مانور کودکان در مهدکودک شکوفه های بهار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

ملیحه عرب خزائلی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس قدردانی از زحمات جانسوزانه شهدای دفاع مقدس مراسم مانور کودکانه در مهدگودک شکوفه های بهار وابسته به جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را افزایش روحیه ی ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه در کودکان در محیط مهد کودک عنوان کرد.

مدیرکل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) ادامه داد: در این مراسم کودکان با پوشش دفاع مقدس و با بستن سربند و چفیه و با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران مراسم را آغاز کردند.

عرب خزائلی اضافه کرد: طی مراسم رژه و مانور در محیط مهدکودک کودکان با ایراد شعارهای مذهبی ارادت مذهبی خود را به کشور عزیزمان ایران و شهدای گرانقدر اعلام کردند.

مدیرکل اداره امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) در پایان گفت: این مراسم با سر دادن شعارهای مذهبی و فریاد های اطاعت از رهبری ادامه داشت و در پایان با قرائت دعای فرج توسط کودکان مراسم به پایان رسید.

کودکان مهدکودک جامعه‌الزهرا(س) مزار شهدای گمنام را گلباران کردند

کودکان مهد کودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا(س) بر سر مزار شهدای گمنام این مؤسسه حضور یافتند و مزار سه شهید گمنام این مؤسسه را گلباران کردند.

ملیحه عرب خزائلی دراین زمینه افزود: این مراسم همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت ایام سوگواری حضرت أباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) با حضور ۲۰۰ نفر از کودکان مهد کودک برگزار شد.

مدیر کل اداره امور طلاب و خانواده اظهار داشت: کودکان مهدکودک در قالب هیئت‌های عزاداری علوی و فاطمی و با تشکیل دسته عزاداری و سینه‌زنی به زیارت قبور شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س) رفتند.

عرب خزائلی افزود: در این مراسم، مربیان مهد کودک با زبان کودکانه توضیحاتی درباره دلاوری‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و نقش آنان در سرافرازی میهن اسلامی ارائه کردند.

وی یادآور شد: هیئت‌های عزاداری کودکان همراه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به قرائت سوره فاتحه پرداختند.

مدیر کل اداره امور طلاب و خانواده بیان داشت: این مراسم با قرائت دعای فرج و پذیرایی کودکان به پایان رسید./968/پ۲۰۴/ج

ارسال نظرات