۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۲۹۵۵۷
همزمان با سالروز شهادت امام سجاد؛

ویژه نامه تبلیغی امام سجاد منتشر شد

دبیر اتاق تبلیغ خراسان از انتشار ویژه نامه تبلیغی شهادت امام زین العابدین(ع) با موضوعات و مطالب متنوع و مستندگونه کارگروه تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.
شهادت امام سجاد

حجت الاسلام محمد هادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان و استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: در ادامه فعالیتهای سابق مبنی بر انتشار مناسبتی ویژه نامه های تبلیغی، اکنون ویژه نامه تبلیغی سالروز شهادت امام سجاد(ع) که از سوی کمیته پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان تهیه شده، بر روی پایگاه اطلاع رسانی این نهاد، قابل دسترس علاقمندان است.

وی افزود: موضوعاتی همچون راهبردهای حضرت سجاد(ع) در مبارزه نرم، معرفی صحیفه سجادیه، فضایل و مناقب و ویژگی های امام سجاد(ع) و نقش امام سجاد بعنوان تداوم بخش عزت و افتخار حسینی اولین ویژه نامه تبلیغی تدوین شده است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان خاطرنشان کرد: صحیفه سجادیه بعنوان یادگار امام سجاد(ع) و سند حقانیت شیعه است که طبق آرا و نظرات آیت الله مکارم شیرازی مفسر قرآن کریم و ویژگی های این صحیفه گرانقدر آورده شده است.

این استاد سطح عالی حوزه در توضیح نقش امام سجاد(ع) به عنوان تداوم بخش عزت و افتخار حسینی یادآور شد: پیشوای چهارم شیعیان بعد از حضور در حماسه افتخار آفرین و عزت بخش عاشورای حسینی، در لحظه ای که در غروب عاشورا با شهادت پدر بزرگوارش و سایر عزیزانش مواجه شد برای ادامه راه آنان، مسؤولیت سنگینی را به دوش کشید.

حجت الاسلام مشیری خاطر نشان کرد: از مهمترین فعالیتهای آن یادگار امامت، در پاسداری از فرهنگ عزت و افتخار حسینی می توان به خطابه های حماسی و تاثیر گذار، گفتگوهای دشمن شکن، گریه های تاثرانگیز، حمایت از قیام های طاغوت ستیز، نیایش های عارفانه و بیدارگر و تربیت شاگردان اشاره کرد.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان افزود: موضوعات توصیه امام زمان به خواندن صحیفه سجادیه، امام زمان در صحیفه سجادیه از جمله مباحث جذاب و خواندنی است که همچون گذشته در این ویژه نامه جای داده شده تا مبلغان و علاقمندان به راحتی از آن بهره مند شوند.

شایان ذکر است در مناسبت های آینده نیز به موضوعات و مناسبتهای مهم در تهیه ویژه نامه تبلیغی از سوی اتاق تبلیغ خراسان پرداخته خواهد شد که از طریق خبرگزاری رسا اطلاع رسانی خواهد شد./۹۷۰۵/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات