۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۲۹۶۹۲
حجت‌الاسلام و المسلمین علوی:

اتهامات جاسوسی به خانواده آیت‌الله آملی لاریجانی کذب است

وزیر اطلاعات در مورد اتهامات وارد شده به خانواده آیت الله آملی لاریجانی گفت: معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رییس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.
حجت الاسلام سید محمود علوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کانال تلگرامی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در مورد برخی مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی‌ بر اتهام جاسوسی بعضی از بستگان رئیس قوه قضاییه،گفت: یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است.

وی ادامه داد: این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رییس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.

وزیر اطلاعات یادآور شد: آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، صرفاً تهمت بوده و با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی طرح شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی تاکید کرد: خوشبختانه مردم هوشیار ایران اسلامی هیچ‌گاه تحت تأثیر چنین دروغ‌پردازی‌های سخیف، خلاف قواعد انسانی و فاقد صحت و صداقت حرفه‌ای رسانه‌ای قرار نخواهند گرفت.

وی درباره برخی شایعات پیرامون دستور رییس‌جمهور برای رسیدگی به موضوع مورد ادعای برخی کانال‌های تلگرامی مبنی‌بر اتهام جاسوسی یکی از بستگان رییس دستگاه قضایی نیز گفت: این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعا تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است./816/۱۰۳/ح

ارسال نظرات