۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۲۹۶۹۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

سرنوشت ملت ایران با حدس و گمان رقم نمی خورد!

برجام و ابطال یک نظریه، دوستان جدید صهیونیسم، هزینه تأخیر ۴ ساله، ای کاش رییس‌جمهور یک بار گفته بود!، گرگ‌هایِ تنها تروریست نیستند!، «حججی» سخنگوی شهدای مدافع حرم بخشی از عناوین رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برجام و ابطال یک نظریه، دوستان جدید صهیونیسم، هزینه تأخیر ۴ ساله، ای کاش رییس‌جمهور یک بار گفته بود!، گرگ‌هایِ تنها تروریست نیستند!، «حججی» سخنگوی شهدای مدافع حرم بخشی از عناوین رسانه های امروز است که بیشتر به آنها به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید حججی پرداختند.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با خانواده شهید حججی به این نکته اشاره داشتند که گروه تروریستی و تکفیری داعش دست نشانده آمریکا و انگلیس  است و دشمنان در تلاش اند تا روحیه شهادت طلبی را نزد جوانان تضعیف کنند که خدا رو شکر تا امروز ناموفق بودند.

روزنامه کیهان طی یادداشتی نوشت سرنوشت ملت را نمی توان با حدس و گمان به دست دشمنان قسم خورده ملت داد و آن را به بازی گرفت چرا که ملت ایران تمام پیشرفت ها، آرمان ها و ارزش های خود را مدیون تلاش شبانه روزی دانشمندان خود و خون شهدا مخصوصا شهدای هسته ای است و نمی توان آنها را به راحتی در معرض نابودی قرار داد.

رسانه ها موضوعات دیگری را از جمله حادثه تیراندازی در آمریکا اشاره کردند که در ذیل آنها را با هم می خوانیم.

برجام و ابطال یک نظریه

روزنامه جوان نوشت: با خروج آمریکا از برجام و برهم خوردن این توافقنامه بین‌المللی، ایران به سرعت به دوران قبل از برجام بازخواهد گشت و تمامی فعالیت‌های هسته‌ای خود را در پرتو تجارب گذشته با سرعت و توانمندی و کیفیت بیشتر دنبال خواهد کرد.

ادامه مطلب...

دوستان جدید صهیونیسم

روزنامه حمایت طی یادداشتی نوشت: عربستان سعودی طی دو سال اخیر، بدون تلاش برای پنهان‌کاری، یک رابطه گسترده سیاسی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده و برخی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس را به اتخاذ سیاست‌های مشابه، تشویق کرده است.

ادامه مطلب...

هزینه تأخیر ۴ ساله

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: آمریکا هم در زمان اوباما و هم در زمان ترامپ، بارها و بارها نقض‌عهد کرد و هیچ هم به پرستیژ جهانی‌اش لطمه‌ای وارد نشد! اساسا آنها به این حرف‌ها اعتقادی ندارند و منافع شیطانی خود را بر هرچیز مقدم می‌دانند.

ادامه مطلب...

ای کاش رییس‌جمهور یک بار گفته بود!

روزنامه وطن امروز نوشت: با روی کار آمدن ماهاتیر محمد، یکی از مهم‌ترین نیروهای اصطکاک در مسیر توسعه مالزی یعنی اصطکاک‌های مخرب سیاسی، جای خود را به ایفای نقش در مسیر توسعه مالزی داد.

ادامه مطلب...

گرگ‌هایِ تنها تروریست نیستند!

روزنامه جوان نوشت: وقتی مهاجم یک سفیدپوست آمریکایی غیرمسلمان باشد، او فقط یک گرگ تنها است که به دلایل شخصی دست به اسلحه برده و به سوی مردم تیراندازی کرده اما قضیه در مورد مهاجم رنگین‌پوست و به خصوص مسلمان به طور کلی فرق می‌کند.

ادامه مطلب...

«حججی» سخنگوی شهدای مدافع حرم

روزنامه صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت: حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار خانواده شهید محسن حججی، این شهید والامقام را نشانه خدا و سخنگوی شهدای مظلوم و سر جدا، خواندند

ادامه مطلب...

ورود کاربر ایرانی ممنوع!

روزنامه وطن امروز نوشت: برخلاف مشی تحریم‌های نظامی و اقتصادی سابق دولت آمریکا، ایالات متحده در تحریم‌های جدید خود به صورت گزینشی و هدفمند عمل می‌کند، به این صورت که در موضوع «تحریم ارتباطات» بخشی از خدمات کاربردی مردم را مسدود و بخشی که خود می‌خواهد، به صورت بارش اطلاعاتی در اختیار کاربر ایرانی قرار می‌دهد.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه به تیراندازی اخیر در آمریکا باید به این نکته اشاره کرد دلیل عمده این تیراندازی حمل آزادانه اسلحه در آمریکا را نشان می دهد که خیلی از شهروندان آمریکایی مخالف این قانون هستند که امروز باید مردم با جان خود خسارت این قانون را بدهند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات