۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۲۹۸۹۹
معاون فرهنگی حوزه علیمه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب نو ورود لرستانی در همایش طلیعه حضور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری همایش طلیعه حضور در آبان ماه سال جاری، گفت: طلاب نوورود مدارس علمیه خواهران لرستان به این همایش اعزام می شوند.
همایش طلیعه حضور

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همایش طلیعه حضور ویژه طلبه های جدیدالورود هر سال برگزار می شود و امسال در این همایش ۴۱۵ طلبه نورود حوزه علمیه خواهران استان شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همایش طلیعه حضور امسال نیز در آبان ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: این همایش با شرکت و حضور طلاب نو ورود حوزه های علمیه سراسر کشور در روزهای 11 و 12 آبان ماه برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری همایش طلیعه حضور را آشنا سازی طلاب نو ورود با اهداف حوزه و رسالت طلبگی عنوان کرد.

وی آشنایی با فضای تحصیلی در مدارس علمیه، توجه به ویژگی های اخلاقی و آداب و رسوم طلبگی را از دیگر اهداف برگزاری همایش طلیعه حضور بیان کرد.

عزیزی ایجاد انگیزه و تقویت آن و تبیین و تشریح هدف طلبگی را از مهم ترین عوامل درجهت موفقیت طلاب خواند و گفت: در همایش طلیعه حضور به این دو مهم بیشتر پرداخته می شود.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه تبلیغ است و طلاب در عرصه تبلیغی رسالت خطیری بر دوش دارند، اظهار داشت: داشتن بنیه علمی و دینی قوی، علم و آگاهی به زمان و نیازهای مخاطب، مشکلات جامعه و انس با قرآن از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه یادآور شد: با استفاده از ظرفیت و توانایی اساتید اخلاق و مشاور تلاش می شود در جهت بصیرت بخشی و تبیین اهداف حوزه اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت وجود بودجه همایش طلیعه حضور در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اردوگاه یاوران مهدی(عج) و به صورت سراسری برگزار می شود و در غیر این صورت در مرکز استان ها برگزار می شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات