۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۵۲۹۹۹۲
با حضور مراجع و علما؛

بزگداشت چهلمین روز درگذشت ‌آیت الله شاه ‌آبادی برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله روح الله شاه آبادی با حضور مراجع تقلید و علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت آیت الله شاه آبادی در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله روح الله شاه آبادی پنج شنبه شب با حضور مراجع تقلید و علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم بزرگداشت حضرات آیات سید موسی شبیری زنجانی، سید محمد علی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما حضور داشتند.

همچنین آیات سید محمدجواد علوی بروجردی، عبدالله خائفی، سید محسن خرازی، حسن ممدوحی، نصرالله شاه آبادی، رضا استادی، مهدی هادوی تهرانی، حجج اسلام والمسلمن سید جواد شهرستانی، محمودرضا جمشیدی، حسین ملکا و دیگر علما و اساتید حوزه علمیه قم و اقشار مردم از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه، یاد و خاطره مرحوم آیت الله روح الله شاه آبادی را گرامی داشتند و برای این استاد فقید حوزه علمیه طلب آمرزش و علو درجات از خداوند متعال کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد سطح عالی حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: انسان همواره باید برای آخرت خود توشه راهم کند چرا که مرگ حقیقت قطعی الهی است و انسان در این دنبا جاودانه نخواهند ماند.

وی افزود: گاهی انسان مرگ را به خود نزدیک نمی بیند و در این دنیا غرق می شود که این مسأله کار را برای آخرت انسان مشکل خواهد کرد چون اگر انسان به فکر فراهم کردن توشه برای آخرت خود نباشد دست خالی خواهد بود؛ انسان نباید به گونه ای رفتار کند که گویا همواره در این دنیا زندگی خواهد کرد./1323/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات