۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۰۳۲
امام جمعه خرم آباد:

چهره های مدافع ولایت همواره مورد هجمه دشمنان قرار می گیرند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه چهره هایی که از ولایت دفاع می کنند مورد هجمه دشمنان هستند، گفت: در برابر شگردهای تبلیغاتی دشمن باید برخورد تهاجمی داشته باشیم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج گفت: آل سعود با شیوه های مختلف در پی بدنامی ایران است.

وی با بیان اینکه با تبلیغات تهاجمی باید جلوی تبلیغات سوء دشمن را بگیریم افزود: در برابر ترفندهای سعودی ها باید برخورد تهاجمی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان حج و ایام حج را بهترین فرصت برای خنثی کردن فعالیت های تبلیغی آل سعود عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه چهره هایی که از ولایت دفاع می کنند مورد هجمه دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: در برابر شگردهای تبلیغاتی دشمن باید برخورد تهاجمی داشته باشیم.

نیروی انتظامی رسالتی سنگین در استقرار نظم و امنیت دارد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی عنوان داشت: نیروی انتظامی رسالتی خطیر در استقرار نظم و امنیت بر دوش دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت جان خود را به خطر می اندازد، بیان داشت: بین مردم و نیروی انتظامی ارتباطی عمیق وجود دارد و مردم پشتیبان نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه خرم آباد پاسداری از دستاوردهای انقلاب را از دیگر وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: فعالیت ها و خدمت رسانی نیروی انتظامی چشمگیر بوده و جود این نهاد مایه سربلندی و افتخار است.

بارزانی بزرگ ترین خیانت را به منطقه کرد

وی  در ادامه با اشاره به برگزاری همه پرسی جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق افزود: بارزانی بزرگ ترین خیانت را مرتکب شد، آن روزی که کردستان مورد هجمه داعش قرار گرفته بود، بارزانی التماس می کرد اما آمریکایی ها به او کمک نکردند و در این شرایط ایران به اقلیم کردستان کمک کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: امروز بارزانی حرف ایران را گوش نکرد و با برگزاری همه پرسی بزرگ ترین خیانت را به منطقه کرد، برگزاری این همه پرسی برای بی ثبات کردن منطقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همه پرسی تجزیه عراق بود، ادامه داد: دست رژیم صهیونیستی و آمریکا در این جدایی بوده است، رژیم صهیونیستی این نقشه را کشید تا با استقلال کردستان، اسراییل دیگری را در کنار ایران، ترکیه و عراق داشته باشد تا بتواند با توطئه های خود دست به  شیطنت بزند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تمایل کردهای عراق به ایران اسلامی و ارتباط تنگاتنگ با ایران یادآور شد: آنها زیر بار این طرح جدایی نمی روند./9459/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات