۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۳۰۰۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ترور شخصیتی مسؤولان نظام توطئه جدید دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به طرح شایعات بی‌اساس علیه خانواده رییس قوه قضاییه در هفته گذشته، گفت: ترور شخصیتی مسؤولان نظام و نیروهای انقلاب رویکرد جدید دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به شایعات منتشر شده علیه خانواده آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه، اظهار کرد: آمدنیوز که سایتی صهیونیستی و بهایی است، اخیراً شایعاتی را علیه مسؤولان نظام منتشر کرده که به هیچ عنوان قابل اعتنا نیست.

وی با بیان اینکه هدف این رسانه‌ها و حامیان پشت پرده آنها ترور شخصیت نیروهای انقلاب بوده و مردم ما فریب توطئه‌های آنها را نمی‌خورند، ادامه داد: این وب‌سایت‌های مزدور و خائن جعل سند کرده و با انتشار اخبار کذب درصدد ایجاد تفرقه و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسؤولان نظام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به این‌که در سال ۶۰ دشمنان مسؤولان کشور را ترور شخصی می‌کردند؛ اما امروز ترور شخصیتی می‌کنند، ادامه داد: این‌گونه کانال و سایت‌ها ازجمله آمدنیوز از سوی بهایی‌ها مدیریت شده و از کشورهای خائن پشتوانه مالی می‌گیرند.

فرهنگ عاشورایی و انقلابی در همه ایام زنده نگاه داشته شود

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه روحیه انقلاب کشور را حفظ کرده؛ بنابراین باید فرهنگ عاشورایی، انقلابی و جهادی را در همه ایام زنده نگاه داریم.

وی اظهار کرد: جهاد اصغر از عصر روز عاشورا به پایان رسید و جهاد اکبر از روز یازدهم محرم آغاز شده و در قالب جنگ نرم ادامه دارد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه همه جوانان در دهه اول عاشورا با برپایی هیأت عزاداری کرده و جان تازه می‌گیرند، افزود: افراد در ماه محرم روح خود را با روح عزاداری امام حسین (ع) گره می‌زنند و انرژی می‌گیرند تا در مقابل شیطنت و وعده‌های دشمنان ایستادگی کرده و گول نخورند.

وی خاطرنشان کرد: زینب کبری (س) و امام زین‌العابدین (ع) در کوفه با شایعات علیه ارزش‌های دینی مقابله کرد و چهره دشمن مکار را به نسل جدید شناسانده و مردم را بیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه جبهه عاشورا با جهت‌گیری جنگ نرم تمام‌شدنی نیست، یادآور شد: زینب کبری (س) نه‌تنها در کوچه و بازار خوار نشد بلکه در دوران اسارت بزرگی خود را به رخ دشمنان کشید که در این راستا جبهه جنگ نرم از زمان زینب کبری امتداد یافت؛ ازاین‌رو امروز باید فرهنگ عاشورا، انقلابی و جهادی را زنده نگاه داریم.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی کشور را حفظ کرده است، اضافه کرد: دشمنان اگر لحظه‌ای بدانند که به انقلاب بی‌اعتنا بوده و به ارزش‌های آن پشت کرده‌ایم بی‌شک به ما حمله کرده و ما شکست می‌خوریم.

شهید حججی سخنگوی شهدای مظلوم تشیع است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امروز ما نشانه‌هایی از عاشورا را داریم، گفت: شهید حججی در این زمان برای همه ما حجتی بود که سر خود را از دست داد؛ اما تن به ذلت نداد.

وی با اشاره به اینکه شهید حججی سخنگوی شهدای مظلوم تشیع است، گفت: شهید حججی معجزه جاری انقلاب و نماد نسل جوان انقلابی است؛ بنابراین عاشورا باید بیش از پیش پررنگ‌تر باقی بماند./9314/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات